Het Hofnarretje

Echt heel ziek, al die verhalen die je hoort over dat kinderdagverblijf/crèche. Ik heb daar vroeger op de crèche gezeten, mijn ouders gingen goed om met de toenmalige eigenaren (waarvan er één dus vandaag is opgestapt)… Een afdeling zit in ons oude huis… Echt niet chill om te horen. Kan me zelf niets meer herinneren, als het toen ook heeft plaatsgevonden. Mn moeder helemaal overstuur. Verder gewoon geen woorden voor.

Wat vinden jullie van de zaak? Nog meer mensen herinneringen/ervaringen of op dat dagverblijf gezeten?

Ik heb er geen herinneringen aan…

ik woon en sta er ver vanaf,
maar het is ontzettend crue om te horen!

Ik heb er niet opgezeten…

Nee, ik heb er geen herinneringen aan oid

Ik vind het verschrikkelijk dat zoiets kan…
Ik was er eventjes niet goed van toen ik ervan hoorde ^^

Maar het gaat niet alleen om het Hofnarretje hoor, Robert M (dacht ik?) heeft ook op het Knuffelparadijs gewerkt en nog een 3e creche.

Vind het overigens echt te bizar voorwoorden wat er is gebeurt, ook met de man van Robert M, die dan weer een pedofielen website heeft etc, echt te bizar.

Ik heb er niet opgezeten, maar het is gewoon te ziek voor woorden.

Werd net ook bekend gemaakt dat de directeur een afscheidsfeestje bij hem thuis gaf zonder enige begeleiding en ouders waren er niet toegestaan… hoe verdacht?

Het staat erg ver van me af, maar het is natuurlijk wel vreselijk wat die man heeft gedaan. Gewoon ziek.

het is verschrikkelijk!

het is echt hartbrekend, stel je voor dat dat met je kind gebeurd !

-

Ik hoop heel hard dat je dit niet echt meent.

Ik wist het anders ook niet hoor.

Heb al 2 weken geen tv/krant gezien vanwege de pww, het nieuws gaat ook aan me voorbij :")

Ik vind het een raar verhaal hoor.

Als je die foto van die man ziet, vertrouw je daar je kind toch niet aan toe?
Achteraf is misschien makkelijk praten, maar hij ziet er niet uit als een gezellige man.

Ook laat je je kind van 0-4 jaar niet naar een slaapfeesje gaan bij de directeur thuis. (duh!)
Die kinderen zijn sowieso nog te jong om slaapfeestjes echt leuk te vinden.

Wie verzint zoiets. -.-’

herkenbaar, ik weet het nu nog steeds niet. denk dat ik het maar even ga opzoeken.

Ik heb er zelf niet gezeten. Maar ik vind het echt ontzettend ziek en ik kan het me gewoon echt niet voorstellen. Ik loop zelf stage op een kinderdagverblijf en wij hebben ook meerdere ruimtes en leiders staan dus wel eens alleen op een groep. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat dan zoiets verschrikkelijks kan gebeuren.

Ja, want iedereen die er niet gezellig uitziet is een pedofiel waar je je kinderen niet aan kan toevertrouwen. My god.

OT: ik vond hem er net bijzonder normaal uitzien… En ik ben er nog steeds niet uit wat het ergst is… Een kind systematisch verkrachten of verschillende kinderen maar eenmalig verkrachten.
Sowieso is het gewoon een nachtmerrie en vooral voor die ouders…

Door 3 mannelijke peuterleiders is er pedofilie gepleegd op erg veel kinderen daar. Dat is er gebeurd :wink: