Het hoe-maak-ik-hem-mijn-vriendje? stappenplan. HELP?!!

Nou, ik heb een klein oogje op een klasgenoot van mij en ik wil graag weten of hij mij ook leuk vind. Nou heb ik daar het hoe-maak-ik-hem-mijn-vriendje? stappenplan voor gekregen van een vriendin… :stuck_out_tongue: en het is allemaal prima enzo maar ik ben bang dat iemand het opmerkt! Ik wil echt niet dat mijn klasgenoten het ook maar gaan vermoeden dat ik hem leuk vind totdat ik weet of hij mij ook leuk vind… :# Vorige keer toen ik verliefd was op een klasgenoot merkte niemand dat, behalve één jongen, hij zag het meteen, volgensmij wist hij het eerder dan mij >.<. Hij merkt echt alles op aan mij, zelfs dingen die ík niet opmerk aan mezelf en hij bemoeid zich heel veel met mij, en herinnert zich mijn blunder-momenten als ik ze allang ben vergeten. Nu ben ik bang dat hij gaat merken dat ik die jongen leuk vind want ze zijn best wel goed bevriend, HELP! :flushed:

wat is het stappenplan dan…als het echt nut heeft wil ik dat wel eens weten, hihi!

[i]hihi, het is aangepast aan mijn situatie dus ik weet niet of het handig is voor iedereen :angel:
[Ik ben een beetje verlegen, ik praat (bijna) nooit met die jongen, en mijn klasgenoten zijn net een roddelblad; vertellen álles door]

Mijn vriendin leest teveel tijdschriften… :grinning_face_with_smiling_eyes:[/i]

Dus wat is het stappenplan? Het maakt niet uit dat 'ie aangepast is.

ik denk dat ie gast die zich met jou bemoeit jou leuk vind, of anders zou die dat niet doen?

well i wanna see de stappenplan
misschien werkt t bij mij wel ooit eens een keer :grin:

even zoeken :slightly_smiling_face:

Gevonden?

Ben ook wel nieuwsgierig naar dat stappenplan :blush:
haha

Geef me dat stappenplan! :grin:

geef ons dat stappenplan!!!

hahaha, ik wil dat stappenplan ook wel is zien! :slightly_smiling_face:

Show it to me, baby!
Hahaha

heb je m gevonden? :blush:

Schaam je je ervoor om dat stappenplan te laten zien of iets? ;p

ik ben ook benieuwd naar dat stappenplan ;p

Haha iedereen is vet nieuwsgierig… en nu ik ook wel haha!

hahah me too!

Dus tell us your stappenplan

zeg het nou :’) k heb het ook nodig haha

ja ik ook haha!