het-Hoe-kan-ik-mijn-ex-vergeten TOPIC!!;)

ik (en misschien wel andere meisjes) blijf tog maar telkens aan mn ex denken.het is een wat raare verhaal eertst vonden we elkaar leuk en toen vroeg ie mij verkering en ik dus helemaal blij en had ja gezegd maar na een weekje of 3 vondt ik he niet egt meer leuk en we chillde niet egt vaak dus had ik het zegmaar uitgemaakt toen vondt ik hem niet leuk en hij mij wel en nu vind ik hem weer leuk (3maanden later) maar nu weet ik niet wat hij nog van mij vindt toen(en ik ben egt te verlegen om het te vragen terwijl ik normaal altijd mijn woordje klaar heb staan:P) & ik het uit maakte vondt hij dat well heel erg jammer en vrienden blijven wou hij ook heel graag toen ik het vroeg dusszzz nu WHat to do :anguished:? ?..en heeft iemand misschien tips waardoor ik hem kan vergeten want het is al vanaf februari uit en ik denk noog steeds aan hem
sooo dus als je tips hebt of er zelf ook last van hebt plaats dan een reactie ,btw als hiet al topics over waren dan is dit gewoon een nieuwe versie er van oke …dus aub geen reacties daarover bye xoxo :tipping_hand_man:

pffff, ik probeeer hem’ ook te vergeteen,
maar lukt niet
dusss up ^

upppp…iemand ??

Nou.
Ik ga altijd een dag boos doen met B&J’s.

Dan denk ik maar; het is gedaan en gebeurd. Er was een reden dat het uitging en er zijn 10 miljoen andere jongens! Die ga ik nu achterna.

Btw, we zijn allemaal nog best wel jong; de kans dat we met diegene zouden trouwen is best wel klein :wink:.

hahah oke oke tja dat is waar :stuck_out_tongue:

Kwestie van tijd

jaa maar het is nu al weer 4 maanden geleden :kissing:

Ik heb hetzelfde probleem, maar dan al sinds eind oktober.
Heeeel fijn… NIET!
Probeer idd om je heen te kijken!
lieeefs

haat liedjes luisteren
helpt echt ik spreek uit ervaring!

plain white t’s - hate ( i don’t really like you)
the veronicas - goodbye to you
kelly clarkson - miss independent
katherine mcphee - over it
katy pery - u’re so gay

haha ik voel me altijd goed met dit liedje als het uit is:
Pussy Cat Dolls - I don’t need a man.

hihi, het helpt echt.

Mijn vriendinnen komen altijd over met een grote van Ben & Jerrys :stuck_out_tongue:
En verder gewoon aan alle domme, stomme whatever ook voorn dingen die hij gedaan/gezegt heeft denken.
En haat liedjes luistere werkt ook vaak.

En zekerrrr niet ze hyves gaan checke of die al nieuwe chick heeft ofzo, daar maak ik mezelf altijd alleen maar gek mee :stuck_out_tongue:

En wat ook altijd nog wel helpt is gewoon een nieuwe jongen vinden :stuck_out_tongue::wink:
x

harsh, haha maar echt ga je lekker focussen op andere jongens
en Ben & Jerry zijn natuurlijk altijd beschikbaar

Esmee Denters - outta here