Het 'Hoe gebruik ik een voorbehoedsmiddel' topic.

[i]Beste dames, kinderen en mensen die me god niet weten wat een voorbehoedsmiddel is. Dit topic is bedoelt om een hoop verwarring te voorkomen hoe iets te gebruiken valt. Op vele een verzoek naar dit topic, om al het andere onzinnige topics te voorkomen en om natuurlijk de mods een handje te helpen met het ruimen van de overige topics die een gesloten vraag bevatten.

Om te voorkomen dat je gigantisch voor lul staat(ha.ha.ha heel toepasselijk in dit topic, voor lul staan) zullen wij je alvast vertellen dat je niet zwanger word van:
-Pijpen
-Een piemel aanraken
-Een piemel zien
-Een piemel met condoom(twijvelgeval)
-Een piemel zonder condoom en jij met pil(twijfelgeval)
-Een piemel met comdoom en jij met pil(ik raad dit je aan)
-Chocola met mayonaise
-Een dildo
-Een dildo met chocola en mayonaise
-Een vibrator
-Een impotente jongen

Waar je wel zwanger van kunt raken:
-Voorvocht(in je vagina)
-Vingeren waarbij er voorvocht/sperma op de vinger zit
-Seks
-Seks met mayonaise
-anale seks waarbij het sperma naar je vagina glijd(twijfelgeval)

Dus als je wat doet, doet het alleen als je er klaar voor bent, je de juiste kennis hebt(want het blijkt maar weer dat een hoop mensen dat niet hebben) en anticonceptie gebruikt.
By E_Kid ©

Allereerst;
Wat is een voorbehoedsmiddel?
Een voorbehoedsmiddel is een middel dat er voor zorgt dat je niet zwanger raakt. En nee, je hoeft geen bril te gebruiken als voorbehoedsmiddel want door een jongen aan te kijken, wordt je niet zwanger. En van mayonaise wordt je uiteraard ook niet zwanger, het bevat geen spermacellen.
Deze voorbehoedsmiddelen zijn de bekendste;

• Het condoom (Durex, Etos, Kruidvat, Jippie (voor een Wippie) e.d. kun je gebruiken)
  • De anticonceptie pil.

Er zijn ook andere vormen van de voorbehoedsmiddelen, maar deze twee zijn de basis.

Hoe gebruik ik een condoom?
Een condoom is vaak gemaakt van latex. Latex is een goede soort rubber dat vloeistoffen niet door de vaste stof gaan. Vlak voor de seks, of netter gezegd; geslachtsgemeenschap, in de voorspel dus) wordt de penis van je partner stijf. Jullie wekken lustgevoelens bij elkaar op dat er voor zorgt dat jullie behoorlijk zin hebben in seks. Na mater de penis stijver wordt, is het handig om een condoom te gebruiken (je hebt mannen condooms en vrouwencondooms, maar dat terzijde). Het condoom rol je over de stijve penis heen. Als het goed is, zie je dat aan het uiteinde van het condoom, een soort van topje ziet. Daar wordt het voorvocht en sperma in opgevangen. Dit zorgt ervoor dat je NIET zwanger wordt. Oja, gebruik een condoom maar één keer. Het is niet hygiënisch verantwoord en het is nog gevaarlijk ook.

Hoe gebruik ik de anticonceptie pil?
Een anticonceptie pil is een betrouwbaar voorbehoedsmiddel dat je beschermt tegen zwangerschappen (maar niet tegen SOA’s, helaas. Daar heb je echt een condoom voor nodig). Met de eenfase pil (het meest gebruikte onder de vrouwen) slik je iedere dag de pil. Dit bevat een hoeveelheid oestrogeen (correct me if I write the wrong information) en als het ware vertraagt dit de eisprong. Met de pil heb je een stopweek, in die week, moet je ongesteld worden. Het is aan te raden dat als je met de pil begint, de pil de eerste 2 tot 3 maanden gewoon slikt, zodat je lichaam en je voortplantingsstelsel EN de hypofyse aan het idee went dat je lichaam zo voor 99,9% veilig is tegen zwangerschappen.

Dit was een kleine seksuele voorlichting.
Alle fouten voorbehouden © 2009-2010[/i]

helemaal goed! :astonished:

haha; Door een jongen aan te kijken, wordt je niet zwanger.

:bowing_man:

Dank u, dit zorgt voor verheldering!

Hét topic is geboren. :bowing_man:

great job!

Oeps. Dan wisten de ouders van dit topic zelf niet hoe je voorbehoedsmiddelen gebruikt.

Je vergeet:

Oke dit topic is voor mensen die over seks willen praten en vragen willen stellen.
Om te voorkomen dat je gigantisch voor lul staat(ha.ha.ha heel toepasselijk in dit topic, voor lul staan) zullen wij je alvast vertellen dat je niet zwanger word van:
-Pijpen
-Een piemel aanraken
-Een piemel zien
-Een piemel met condoom(twijvelgeval)
-Een piemel zonder condoom en jij met pil(twijfelgeval)
-Een piemel met comdoom en jij met pil(ik raad dit je aan)
-Chocola met mayonaise
-Een dildo
-Een dildo met chocola en mayonaise
-Een vibrator
-Een impotente jongen

Waar je wel zwanger van kunt raken:
-Voorvocht(in je vagina)
-Vingeren waarbij er voorvocht/sperma op de vinger zit
-Seks
-Seks met mayonaise
-anale seks waarbij het sperma naar je vagina glijd(twijfelgeval)

Dus als je wat doet, doet het alleen als je er klaar voor bent, je de juiste kennis hebt(want het blijkt maar weer dat een hoop mensen dat niet hebben) en anticonceptie gebruikt.

Damn.

Nee, daarom is dit topic er nu ook, om niet weer zo’n fout te maken.

Mayonaise kindjes :relieved:

Mayonaise kindjes :relieved:

Die zijn ook verkrijgbaar in flessen:

http://www.apartmenttherapy.com/uimages/kitchen/2008_03_06-Kewpie.jpg

hahahaha^^
seks met mayonaise
goed topic xD

xoxoxo

Ik moet toch is gaan denken of ik geen teksten/verhalen ga schrijven…

Oh dat wist ik nog niet. Wel zo handig.

In welk topic stond dat lijstje ook alweer?

Algemeen sekstopic.

Ik weet echt niet meer hoe ik bij mayonaise gekomen ben :'3

De pil bevat geen testosteron! dan zouden alle pilslikkende vrouwen ineens overbeharing krijgen. De pil bevat oestrogenen en progesteron, wat de eisprong remt en zorgt dat de slijmprop stijver wordt zodat er minder makkelijk spermacellen door kunnen. De minipil bevat alleen progesteron en moet dus echt streng op een vast tijdstip genomen worden, terwijl de gewone pil hier wat variabeler in is (je hebt 12 uur de tijd)