Het Hockey Topic

Alle hockeytopics zijn zegmaar best dood, dus ik maak ff een nieuwe. Maar ik heb dus zeg maar een verhaal wat ik even kwijt wil en ook misschien wat advies op wil😅

Ik zit al weet ik veel hoelang op hockey, geen idee hoelang. Ik begon in iedergeval in de zestallen en nu zit ik in de C’s.

2 jaar geleden werden er nieuwe teams bekend gemaakt. Ik zat helemaal alleen (!) zonder vriendinnen in een team ver beneden mijn niveau. (Daarmee wil ik niet zeggen dat ik zo goed ben, maar het is zwaar kut als jij alles moet gaan redden in het spel en de enige bent die er echt wat om geeft.) Toen was ik daar kapot van en wilde misschien stoppen. Gelukkig is er na veel gezeik met de club besloten dat ik in een hoger team kwam. Vorig jaar gebeurde vrijwel hetzelfde. Gelukkig ben ik ook toen (nadat mijn moeder en ex-coach veel telefoontjes gepleegd hebben) in een beter team gezet. Nu is bijna de afsluiting van het jaar. Binnenkort worden de teams bekend gemaakt. Ik ben bang dat het weer zelfde verhaal is. Wat moet ik doen?

Haihai,
Ik snap echt precies wat je bedoelt. Ik heb het zelf ook gehad, ik zat eerst in de B1, en toen werd ik het jaar daarna in de B6 geplaatst, ik was er kapot van. Toch stopte ik niet. Toen een meisje aangaf niet in de B1 te willen spelen, werd ik er uiteindelijk wel ingezet ( dit jaar dus ). Nu heb ik sinds 1 maand een hele grote blessure tijdens een training met de A1 opgelopen, en kan dus dit jaar geen selectie training doen. Ik baal hier ontzettend van, en ben bang dat hetzelfde als vorig jaar gebeeurd. Want 1 ding is niet leuk, in een te laag team worden gezet.
Maar wat ik je mee wil geven is: gewoon door blijven vechten, en als je hockey echt leuk vind denk je niet aan stoppen.Dus als je eventueel aan stoppen denkt, moet je bij jezelf nagaan of je het überhaupt wel leuk genoeg vind
En misschien wel een nieuwe sport moet zoeken.

ik hoop dat je hier wat aan hebt!!
xxx Marijke

https://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/het-hockeytopic-310023.0.html

Algemeen topic! Slotje.