Alle hockeytopics zijn zegmaar best dood, dus ik maak ff een nieuwe. Maar ik heb dus zeg maar een verhaal wat ik even kwijt wil en ook misschien wat advies op wil😅
Ik zit al weet ik veel hoelang op hockey, geen idee hoelang. Ik begon in iedergeval in de zestallen en nu zit ik in de C’s.
2 jaar geleden werden er nieuwe teams bekend gemaakt. Ik zat helemaal alleen (!) zonder vriendinnen in een team ver beneden mijn niveau. (Daarmee wil ik niet zeggen dat ik zo goed ben, maar het is zwaar kut als jij alles moet gaan redden in het spel en de enige bent die er echt wat om geeft.) Toen was ik daar kapot van en wilde misschien stoppen. Gelukkig is er na veel gezeik met de club besloten dat ik in een hoger team kwam. Vorig jaar gebeurde vrijwel hetzelfde. Gelukkig ben ik ook toen (nadat mijn moeder en ex-coach veel telefoontjes gepleegd hebben) in een beter team gezet. Nu is bijna de afsluiting van het jaar. Binnenkort worden de teams bekend gemaakt. Ik ben bang dat het weer zelfde verhaal is. Wat moet ik doen?