Het help-me-ik-ben-niet-ongesteld-ben-ik-nu-zwanger topic

Het schuingedrukte verhaal was even voor hiervoor, je hoeft het niet per se meer te lezen;
Ik ben 10 jaar oud (ook al zegt mijn profiel dat ik 14 ben kuchkuch) en ik ben niet ongesteld. Ik heb in een bed geslapen waarin mijn ouders waarschijnlijk ooit seks gehad hebben, ik voelde dat ik op een natte plek lag, ik had deze keer niet in bed geplast, dus dan kan het dat het mijn vaders sperma is. Dus ik besloot om er met een vinger doorheen te vegen om te kijken wat het was. Ik voelde alleen maar nattigheid. Ik besloot om eraan te ruiken maar ik rook niks, dus ik likte. Ben ik nu zwanger?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:??

Dan nu, wat wil ik hiermee eigenlijk bereiken XD :
Ik en een vriendin zaten ons kapot te lachen om sommige topics van mensen hier, die serieus dit soort vragen stelden.
Dus wij maakten er ook een aan op mijn account.

• Eerst wilden we kijken naar jullie reacties, nou, dat hebben we nu dus gedaan (dohh)
  • Nu komt een nieuwe ‘draai’ (ofzo) aan dit topic:

Ik zat op een gegeven moment hetvolgende te denken:
Girlscene is gewoon niet meer om echt serieuze problemen voor te leggen aan anderen, maar meer om dit soort ‘vragen/problemen’ op te lossen…
Kom nu niet aan met opmerkingen als: jij doet het nu toch ook?
Ik weet dat dit eerst niet serieus was, maar
ik wil er wel even iets over weten, namelijk jullie mening over deze topics die serieus zijn.
Worden jullie nu niet ook knettergek ofzo van al die 10/11/12 jarigen die op Girlscene dit soort vragen stellen?

OHMYNGODDDDDDDDDDD

Wat een lol.

Haha dit is sarcastisch hoor =P

ja hè
ik ben nu zoooooo bang
ik snap het gewoon niet meer!

Dat je het likte, vind ik goor
Maar als je sperma oplikt, daar raak je niet zwanger van.
En als ze ooit daar sex hebben gehad, dan kan dat sperma daar niet meer liggen zo nat hoor.
Was het niet gewoon een drankje dat er perongeluk is opgemorst?

Neem je dit sirieus, sirieus?

nou, het smaakte heel zoet
waar smaakt sperma naar?

Naar ijsjes XD

Nee, serieus serieus neem ik het niet, maar ik dacht, laat ik gewoon advies geven als zij dat wilt :wink:

haha o mijn god…

Oh oke :'D

maar maar maar…
wat moet ik nu doen?
ik durf geen zwangerschapstest te kopen
want heel het kruidvat weet wie ik ben!

ja je bent nu zwanger
ik weet het eigenlijk bijna wel zeker
en omdat het via je mond ging,
heb je meteen een 4 ling
abortus niet mogelijk
succes ermee he !

byeee

njuistem

HAHAHAHAH.
geweldig gewoon :’)!

Dan ga je naar de etosssssss muahaha.

Hebben ze die daar ook?
maar ik weet wel dat ze daar condooms verkopen
met chocolade-vanille-aardbeien-pennotti smaak
alleen die lust ik niet
dus ik durf hem niet te kopen
en nu kennen ze me daar ook, omdat ik vroeg of ze ook een leverworst smaak hadden ;$

even een vraagje:
wat wil je nou bereiken met dit topic?

OMG :open_mouth: