Voor iedereen die medelijden met zichzelf heeft omdat ze nog nooit een vriendje hebben gehad. En dan nu alsjeblieft klaar met alle losse topics.
Zo’n soort topic hebben we eigenlijk al, deze:
http://forum.girlscene.nl…en_2/list_messages/237710
Maar ik denk dat deze ook wel goed is. (:
^ahh you guys are right haha.
Ik snap je idee hoor, haha. Begint echt vervelend te worden. (=
De klaagmuur en ‘ik heb nog nooit een vriendje gehad’ is wel nog iets anders vind ik (:. Ik denk dat dit wel een goed topic is! Want de titel is duidelijker dan ‘19 en nog nooit een vriendje gehad’ want je hebt ook 13-jarigen en 16-jarigen die wanhopig achter een vriendje zijn.
Ik meld me!! 19 jaar en nog nooit vriendje gehad…
Dan maken we hier een nieuw topic van waar ook de kindjes van 13 kunnen klagen!? XD
Ik ben trouwens 18 en heb nog nooit een vriend gehad, maar ik vind mezelf nou niet echt zielig en zit er ook niet mee (nou ja op sommige momenten even)
help!
AAAAAAAAH dit jaar word ik 19 en ik heb nog nooit een vriendje gehad
(nee serieus, zo erg zit ik er niet mee in hoor het is alleen vervelend als je ook daadwerkelijk verliefd bent geworden)
Ik ben bijna 17, nog nooit een vriendje gehad. Soms zou ik heeeeel graag een vriendje willen, ben wel klaar voor een serieuze relatie denk ik haha, als ik ze hoe dat bij vrienden gaat ben ik best jaloers. Maar ik kon er nooit zo mee zitten, ik genoot volop van mn vrijgezellenleven zeg maar haha. Maar nu ik al een halfjaar wanhopig verliefd ben op een jongen met vriendin word het wat moeilijker voor me.
18 en nog nooit een vriendje gehad. Maar nu zit het er wel een beetje aan te komen… ik verwachtte het niet, hoopte er ook niet op… Wilde he tniet eens!! En opeens, nu, zit ik in een situatie waarin we al bijna een stelletje zijn.
Dus meiden, wat ze zeggen is echt waar… Je komt iemand tegen, je leert iemand kennen en er bloeit iets op als je het totaal niet verwacht. Niet teveel tobben over het hele nog-nooit-een-vriendje-hebben-gehad want dat werkt juist averechts. leg je erbij neer en richt je op andere dingen, denk er niet teveel over na, opeens staat ie dan voor je neus is mijn ervaring. Moeilijk te geloven, vond ik zelf eerst ook, maar toch is het zo xD
Ik ben 17 en heb nog nooit een vriendje gehad.
Ik ben 15 en ik heb ook nog nooit een vriendje gehad…
Ah, dit (: ik ben zelf bijna 18 en ik had ook tot voor kort nooit een vriendje gehad. Maar juist op het moment dat ik niets verwachtte kreeg ik dus wat met mijn huidige vriend. Dus ik zou zeggen, inderdaad niet te veel mee zitten en erover nadenken, het komt echt vanzelf :3
Ik was 17 en nog nooit een vriendje gehad, en nu heb ik er wel een.
Maar weet je. Het is geen ramp als je voor je 18e/19e/20e/50e of nooit geen vriendje hebt gehad! De ‘relaties’ die meiden krijgen van 14 jaar zijn meestal (ik zeg meestal!) helemaal niet serieus. Dus wij slaan dat niet-serieuze gedoe over en gaan meteen over op een echte relatie!
Zulk soort topics zijn er inderdaad al. Dus dit is niet echt nodig.