het handlettering topic

leuke creaties weer allemaal :slightly_smiling_face:

De eerste die ik had gepost heb ik trouwens nagemaakt vanuit de beginpost. Daarom had ik mijn naam erbij geplakt op een post it.

Leuk! Ik ga dit ook zeker een keer doen.

Net weer wat getekent :slightly_smiling_face:

Wat vinden jullie ervan?

^ Super mooi!

Dit doe ik ook! Ik doe het vooral met songteksten en dan heet het lyricsart. :slightly_smiling_face:

→ Kijk op mijn Instagram account: @ohilovedoodling als je het wilt zien

ik ga mij hier ook een keer mee bezig houden :slightly_smiling_face:

Agenda opgevrolijkt!

Ik meld me hier ook even, ik doe soms aan lettering en ik vind het altijd erg leuk!

Leuk, op welke bladzijde heb je het gemaakt, gewoon een random of de voorste/achterste?

Dit font is zo mooi:

https://creativemarket.com/magpiepaperworks/39545-Ondise

Alleen duur ($32)… Maar je kunt 'm natuurlijk namaken met hand lettering :relieved:

De voorste!
Ik vind het toch een inspirerende quote en als ik dit lees als ik mijn agenda open, is dat een fijne herinnering!

Wauw, dit ga ik sowieso gebruiken voor mijn scrapbook :grinning:

Deze heb ik vandaag gemaakt, maar mijn 005mm pen loopt een beetje uit :dry:

Dus kan geen superdunne lijntjes trekken, beetje jammer.

http://photos-b.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10561026_694754080573625_1571837268_n.jpg

^ Leuk! Ik heb een zwak voor alles wat met TFIOS te maken heeft :smiling_face_with_three_hearts:
Alleen wel een beetje jammer van de grammaticale fout…

Leuk, en vooral de titel :grinning_face_with_smiling_eyes:

WOAH HAD DIT EEN NAAM
ik vind t echt zo leuk en probeer t altijd in de les gheghe, alleen ik ken niet zo veel fonts om te tekenen/schrijven… >.<
dit topic ga ik volgen :3

Omg, zit er een fout in? Haha

Ik heb hem overgenomen van iemand anders, qua tekst dan. En ik kijk er al de hele dag naar, dus wat is de fout? – o wait. Is het its? Dat moet zonder ’ natuurlijk -___- wat dom, hahaha

Ik heb weer een nieuwe gemaakt:

Die laatste is supertof!

Oke doei nachtrust, nu wil ik dit proberen

Omg dit wordt mijn nieuwe inspi topic. Ik volg.