Hallo allemaal!
Ik was aan het zoeken op Halloween in de topics maar kwam er achter dat er nog geen Halloween topic was!
Dus bij deze, Halloween fans verzamelt u!
Hallo allemaal!
Ik was aan het zoeken op Halloween in de topics maar kwam er achter dat er nog geen Halloween topic was!
Dus bij deze, Halloween fans verzamelt u!
Jaaa ik vind Halloween ook leuk. Alleen jammer dat er in NL niet zoveel aan gedaan wordt…
Klopt Alhoewel ik had gelezen dat er steeds meer Nederlanders snoep inkopen enzo voor kinderen die trick or treat komen doen. En er zijn wel wat leuke dingen te doen op sommige plaatsen zoals Walibi Fright Nights maar goed ik woon in Eindhoven dus dat is te ver weg voor mij! jammer dat ze weinig bij mij in de buurt wordt gedaan
Yess. Er is zaterdag een halloween optocht door de binnenstad in Amsterdam, daar ga ik heen! Superveel zin in
In de wijk van mijn vriend word er Halloween gevierd! je kunt je als huis opgeven zegmaar en dan komt er een route voor de kinderen zodat ze precies kunnen zien waar snoep te halen is
Ik vind Halloween ook echt leuk! Wij hebben hier thuis halloween gevierd vorige week in de vakantie. Lekkere Halloween hapjes (vingers, mummies, spinnen, monsters en spoken pizza’s, enz) en leuke halloween films
Ik heb een concert met Halloween en ze vragen om verkleed te gaan dus ben druk bezig met bedenken van een kostuum. Ben er niet goed in. ‘-’
Ik heb vrijdag een Halloween feestje dus ben bezig met het naaien van mijn kostuum Vind het wel jammer dat er verder weinig mee wordt gedaan, vergeleken met Amerika, gelukkig wordt het wel steeds populairder c:
t lijkt me zo tof om echt een kostuumfeestje te hebben en dan als Alice in wonderland of Cheshire cat te gaan :3
Bij ons is dit ook inderdaad.
Het thema voor de tocht in Amsterdam is Dia de los Muertos, dus dat word schminken. En laat ik daar niet zo goed in zijn :’) Verder heb ik een witte kanten jurk, een lelijke witte sluier die ik zelf met thee wat meer creme heb gemaakt, haarband met veul bloemen en een skelet panty :3 Zoveel zin in!
Net als Kerstmis. Ik zou willen dat de kindje in Santa zouden geloven ipv Sinterklaas
Ik vind juist dat de hele gedachte van kerst op die manier vergeten wordt. Dus ik ben echt heel erg blij dat het hier niet zo groot is.
Jaa ik ben dan wel naar Fright nights geweest, dat was heel tof maar ik poepte m wel. Verder leek me dat in Amsterdam ook heel tof maar is een beetje ver en ik moet dan ook werken… Waren er maar gewoon meer verkleedfeestjes gewoon inde kroeg ofzo
Ik vind het echt een van de leukste feesten Wilde het dit jaar eindelijk eens gaan vieren. Maar heb net deze week tentamens -.- Heb gisteren al een feestje gemist… aanstaande donderdag is er een ZOMBIEWALK in Arnhem waar ik graag heen wilde maar door de tentamens kunnen mijn vriendinnen niet mee
Mee eens. Er wordt op zich wel wat gedaan, maar het is niet zo groots als Sinterklaas oid terwijl er volgens mij best veel animo voor is.
Ik ga dit jaar wel naar een Halloweenfeestje
Ben je daar ooit geweest, is dat leuk?
Wauw gaaf! Tsja, voor mij jammer genoeg ook te ver weg :’(
Oh dat is echt leuk bedacht! Wij gaan het huis ook helemaal versieren we hebben vanalles gehaald (grafsteen, bloederig kleedje, Happy Halloween kleedje met een piraat, pompoenslingers, led lampjes met spookjes, een uitgesneden pompoen)
I like!