hét guitarhero topic. ;$'.

Rockband lijkt me trouwens ook wel lachen x’D (behalve het zingen al… maar goed… ben al half over mn zing-schaamte heen, want we hebben lips ook x’D)

haha mijn beste vriendin heeft sinds zaterdag GH4, met drumstel enzo dus, is ook echt heel vet n__n maar drummen is wel moeilijk o.O

oeoeoeoeoeh ik heb net knights of cydonia gehaald *danst*

ik wil beter worden met hard xd’, maar ik heb nooit zin in oefenen. ben met career by tom morello. xd’. hy is een mogool, ik wil niet tegen hem dus stel ik het altyd uit. n_n.

ik had even een vraagje;
is guitarhero worldtour ook (leuk) te spelen zonder de drums & microfoon?
xx

@ Paparazzi: ja =p
hetzelfde als 2 en 3 alleen het ziet er anders uit en het zijn andere liedjes…
Hm oke en de gitaar is anders x] nja het is wel even leuk vind ik, en ik vind de liedjes leuker :]

ik kan gewoon al op expert gitaaren! : D
(en ook nog is vet in de 90 procent. alleen op sommige nummers na, maar best goed al zeg ik het zelf.)
en drummen ook (wij hebben een cheat dat je geen voetpedaal hoeft te gebruiken, chill!)

nou, ik wou even mijn vreugde delen x]

HELP! :anguished:?
nou, ik heb dus net een microfoon gekocht voor guitar hero!
ik heb op dit moment alleen guitar hero metallica maar als ik de microfoon insteek enz. (op de wii trouwens) doet ie niks en ik heb geen idee hoe ik verder moet…
weet iemand hoe ik dit oplos?? of kun je de microfoon alleen gebuiken bij world tour (volgens mij niet toch…?)
alvast bedankt!

is al opgelost door heel veel youtube filmpjes te bekijken :wink: xD

Guitar Hero 5 komt binnenkort uit! ^^

wij hebben guiter hero 5. en kan het op easy heel goed altijd 98 % enzo. maarja als ik het moeilijker doe kan ik het niet want kom niet met me vingers bij de blauwe en oranje knop !?

helpp !!

ja, das een kwestie van oefenen hè.

Ik krijg zo’n ding voor bij de ds van Guitar hero dat je dat kan spelen en dan ga ik ook the beatles rockband spelen. :]

ik had 'em, maar ik wil hem laatst gaan spelen zegt mn Wii: not able to play, zoiets.
Ik kijk zo op de cd-rom allemaal krassen erop. Ze leken er haast wel op gemaakt met een sleutel ofzo. ben nu echt pissed
ik moet even mn frustratie kwijt