hét guitarhero topic. ;$'.

ik heb nu al een tijdje guitar hero legends of rock en ik vindt het echt geweldig verslavend, xd’.

ik ben nu bij hard ofseu kan er nog geen reet van. :hammer:

maar ik wou vragen, wie heeft ‘m allemaal en hoever zijn jullie? n_n xd’.

xxf «'3.

Ik heb nummer 3 (dat is die toch) en ik ben nu ook bij hard maar ik suck echt XD

op de wii hebben ik en mn broer -

• world tour
  • legends of rock
  • aerosmith

die volgens mij :x

en ik heb zelf voor mn ps3 world tour :a/

mijn broer houd niet van moeilijk dus doet alles easy.
ik speel alleesop medium/hard

Waarom nemen jullie 2x hetzelfde spel? Er zit geen verschil tussen de games op verschillende consoles, behalve de graphics. T___T

Ik heb het voor op de ds. Guitar hero on tour
en heb world tour gewoon gedownload, want had dat gitaarding toch al!

haha. heb het net ook weer 2 uur ofseu gespeeld. xd’. n_n ik proberen om alles op easy 1oo% op career. xd’. je wordt pas pissig als je je dan een noot mist. x’O

mijn hoogste tot nu toe; miss murder - bass - expert - 93%.

xx.

Ik heb het op de xbox 360.

EN ik ben goed.

ik heb guitar hero on tour ‘decades’ voor op de nds XD

yeey, een guitarhero topic <33333

wij hebben volgens mij bijna allemaal die guitarhero dingen (weet niet precies welke, is van m’n broer, maar ik speel er veel te vaak mee [a]) maar wij hebben nu ook die met drumstel en zo. da’s wel vet.

hahaa, xd’. ik wil ook een drumstel maar dat past echt niet in mijn kamer en is bestwel duur. xd’. n_n ik ben ook echt verslaafd aan die liedjes.

Iiieeh Guitar Hero (L)

Mijn broertje had hem eerst maar daarna had hij hem weer doorverkocht (:hammer:) Ik wil hem nu zelf weer hebben, gelukkig ben ik bijna jarig dus dan kan ik hem voor m’n verjaardag vragen =D

GUITAR HEROOO! Ik ben helemaal verslaafd. Alleen ik vind World Tour nog steeds een beetje vaag. Qua niveau met drummen enzo. Ik speel op medium als ik geen zin heb om moeite doen. En anders op hard. Ik kan een aantal nummers op expert.

Mijn broertje van 10 heeft me een tijdje ingehaald. Die kan al heel goed nummers op expert. Sneu :'D

Guitar hero is zo nice, k kan 't alleen beter met de controller (xbox 360), dan kan ik makkelijk expert, met dat gitaartje zit ik zo te pielen :stuck_out_tongue:

ik wilde net een topic gaan zoeken waar ik kwijt kan dat ik Knights of Cydonia geweldig nummer <3 98% heb gehaald op hard
zooo balen =p maar toch wel cool dat ik zo ver kom =p

Ik heb dus GHIII, op de xbox360.
En met expert ben ik bij het 3e blokje ofzo, en hard op het 1a laatste…

IK KAN HET NIET MAAR HET IS ECHT GEWELDIG :heart:

Ik heb guitar hero 3 voor de wii en het is zooo tof he :grinning:
Ben alleen nog niet zo goed en door tijdgebrek kan ik het nog te weinig spelen helaas :frowning_face:

jeeeej eindelijk een topic :slightly_smiling_face:
ik heb guitar hero 3, aerosmith en world tour :slightly_smiling_face:
ik speel op hard, maar daar haal ik de laatste tijd bij veel liedjes 100 % dus de laatste tijd speel ik expert.
wat is jullie favoriete nummer om te spelen ( van alle 3 de versies ? )

@ Wiilo: ik vind Black Magic Woman heel mooi, maar is niet zo heel leuk om te spelen
Knights of Cydonia is toch wel heel vet en Cliffs of Dover!
Oh en Paint it black is leuk en en en en :grinning:
te lange lijst :’]

mn vriend en ik hebben guitar hero 3 laatst gekocht. we spelen nu allebei al een hele tijd medium want we vinden het niet leuk om hard te doen wantttt dat is veel te veel oefenen:P maar het is zeker tof :grinning:

Geniaaaal, echt super spel !