Het (grove) moppen-toppic

Hallo,

aangezien ik hier geen moppen-topic terug vindt, wou ik eentje openen!

Ik ken echter enkel maar grove moppen, dus daarom het (grove) moppen topic. Laat je gaan met alle moppen die je kent en onthoudt: het is een mop, dus neem er zeker geen aanstoot aan!

Mijn inbreng:

• Wat is de gelijkenis tussen een vrouw en een rotonde?
    Wie er het eerst op zit, heeft voorrang.

• Wat is de gelijkenis tussen een vrouw en een paar rubberen laarzen?
    Als het droog is, geraak je er niet in. Als het nat is, stinken ze en als je er mee over straat loopt lacht iedereen je uit.

• Wat is de gelijkenis tussen een baby en een Ferrari?
    Het is moeilijk om er in te geraken, maar eens je er inzit scheurt het gegarandeerd!

• Komt een man bij de tattoo-shop en vraagt een tattoo van een tractor op zijn penis. De tatoeëerder wil dit wel zetten, maar vraagt waarom hij per se een tractor wilt en niet een mooie Porsche of Ferrari. Antwoordt de man: ‘heb jij ooit al eens een porsche door de stront zien rijden?’.

-Wat is de overeenkomst tussen een man en een WC?
De goede zijn al bezet en de rest is bekakt.

Waar merk je het aan als een man toekomst plannen heeft?
Er staan twee kratten bier in de koelkast in plaat van één.

Moppen topic is er wel hoor.
Zal hem even zoeken en linkje plaatsen.

http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/slechtste-mop-die-je-ooit-hebt-gehoord.-288872.msg274052908.html#msg274052908

Er is al wel 120 dagen niet op gereageerd dus misschien moet je even aan een modje vragen wat het beste is.
Of die andere uppen of deze laten staan.

Bedankt spookkatje, maar dat zijn flauwe moppen, waarbij ik hoop hier moppen te hebben waar wel mee gelachen kan worden. :slightly_smiling_face:

Oké maar ik zal toch maar even aan een mod vragen.
De moppen waar jij op zoek naar bent kunnen ook wel in dat topic.

En eigenlijk vind ik sommige van jou moppen wel herl erg grof.

Mag hier wel in, doe je er ook gewoon leuke bij. En misschien wel kijken of bepaalde grove grappen wel kunnen.

Een moppentopic is een moppentopic en ook grove moppen kunnen daarbij! Anders zou je ook een topic kunnen maken voor vraag en antwoordmoppen, etc. Daarom een slotje.