Het grote 'Wij gaan onze dromen volgen' topic

Heii,

Ik denk dat er heel wat meiden zijn die ‘iets’ willen bereiken maar er eigenlijk nooit mee verder gaan. Het blijft maar in je hoofd hangen ect.

Dacht ik; Als je er nou een beetje gemotiveert door word, mede dankzei dit topic (hoop ik), kan je misschien je droom wel bereiken?

Wie doet er mee?

Mijn droom is om ooit door te breken in de muziekwereld, I know het is bijna onmogelijk. Maar ik ga er nu echt helemaal voor (I try)

xx

Mijn droom is dat iedereen ABN beheerst.

Leuk topic, leuk idee ook.
Ik heb op het moment alleen geen droom XD
Niet echt waar ik hard voor hoef te werken.

Misschien mijn punten ophalen =D
Ik doe wel mee =D

Alleen met een Hitleriaanse aanpak is dat mogelijk ben ik bang.

Hahahaha, dat is een utopie.

Ik gá mijn droom ook waar laten worden:
Ik ga volgend jaar een half jaar naar Australië!

Ik ga mijn droom wel degelijk verwezenlijken, ik begin over 2 jaar aan de opleiding tot verloskundige.

uhm… ja… zangeres/muzikant worden xD moeilijk realiseerbaar… maar dat is echt een droombaan… dus ik houd het ff realistischer, deeltijds in het buitenland studeren! ^^

Amen.

mijn droom : ( bijna onwerkelijk maar goed…) ( al bijna 4 jaar mijn droom…_
dat ik naar Afrika verhuis, en daar een weeshuis opricht met goede voorzieningen en dat de kinderen daar een goede toekomst krijgen.

Dat is een prachtige droom.

Ahh mag ik mee?! haha. Mijn droom is om het sekstoerisme te stoppen in het buutenland. En om door te breken in la theaterwereld, enn oef nog veel meer, ik heb zoveel dromen…

agreez.
oh, en ik wil een fret
en een eend

ja is goed hoor! :grinning:, gaan we gezellig saamen :stuck_out_tongue:, nog meer vrijwilligers ?!:stuck_out_tongue: wanneeer gaan we :stuck_out_tongue:? ik moet nog wat jaartjes sparen vrees ik :frowning:

Mijn droom is ooit in de modewereld te mogen werken in amerika net zoals in the hills/city ongeveer.
Maargoed dat zie ik toch nooit gebeuren…

IK WIL EEN BOEK SCHRIJVEN!!!
(en dan niet van die waardeloze flutverhaaltjes waar ik na een paar dagen schrijven al mee stop)

Mijn droom is…
Dat ik ooit in kan vullen wat mijn droom is. Ik heb namelijk geen flauw idee.

dat ik gelukkig word=D
dat ik voor altijd bij mn huidige vriend blijf. dan is hij mn 1e en laatste =D
en dat hij kapt met vissen. want hij word irritant met vissen haha. zegt ie ja weet niet of ik dit weekend kan want wilgaan vissen:P zo irritant!

ennn dat ik ooooooit naar Amerika ga

JA :grinning:

Muzieeek (: maar daar ga ik dan volgend jaar ook helemaal voor!