Het grote *Wie heeft hier ervaring mee* topic.

Vraag hier aan anderen of ze ervaring hebben met een bepaald beauty product of vertel over jou ervaring met een beauty product.

Bijv; Heeft er iemand ervaring met Opi matte nagellak?

Oh dat is wel heel handig!

En wil jij dan ook echt ervaringen over Opi matte of is het alleen een voorbeeld?
Ik heb alleen ervaring met de groene, vond het wel een tof kleurtje alleen hij bleef voor geen meter zitten! Na een dag chipte hij er al af en ik vind dat niet kunnen voor Opi!
Je kunt er ook geen coating overheen doen want dan is de mattelook weer weg…

Ik wil graag weten hoe de mascara The Falsies nou is!! Ervaringen? :grinning:

Er is al zo’n gerelateerde topic, toch?

Toen ik zocht kon ik alleen maar losse vinden maar het zou best kunnen…

Hij is echt geweldig!
EEN AANRADER!
de wimpers lijken langer,
krullen mooi én geen enkel probleem (:

hij maakt je wimpers wel voller alleen als er ook maar een spatje water opkomt zit je hele ogen onder mascara

Wie heeft er ervaring met lipsmoothie van Clinique

Nivea, gewoon uit het blauwe doosje…
Las laatst iemand die dit ook voor haar haar gebruikt. Iemand ervaring?

http://www.iranian.com/main/files/blogimages/nivea-creme.jpg

@xJihane en lolliepopje, allebei erg bedankt, ik weet alleen nog niet of ik hem ga halen aangezien hij dus niet zo waterproof is, maar thnx dames :grinning:

Ja een meisje uitmijn klas doet dit ook in haar haar… maar wáárom?! Het ziet eruit alsof het áltijd vet is! Niet doen!

Ik zou dat niet doen.
Je haar wordt er keivet van, lijkt mij.

Ik had het ook geprobeert; je haar wordt eest heel vet en daarna heel droog, dus een afrader;)

geen idee of het gwn een echt voorbeeld was of een vraag maar goed: ik ehb er geen ervaring mee maar wel met de essie “matte about you” topcoat en die is super! hij maakt al mijn nagellaken mooi matte en droogt supersnel :3 aanrader!!! (voor dezelfde prijs van 1 opi matte lak kan je dus al je lakjes er matte laten uitzien)

Dat lijkt mij dus ook, daarom ben ik eigenlijk opzoek naar iemand die gebruitk en mij kan uitleggen wat het doet.

Werd ook gebruikt altijd makeupremover… iemand daar ervaring mee?

Ja als makeupremover werkt heel goed! Ik gebruikte het eerst altijd, maar nu niet meer, weet eigenlijk niet waarom niet…

Heeft er iemand ervaring met Tweezerman pincetten?

Up?:stuck_out_tongue:

Nee, maar ik heb er wel een exacte (voor zover ik op het plaatje kan zien) kopie van. Bij die Tweezerman dingen betaal je puur voor het merk, als je naar de DA gaat hebben ze dezelfde voor 100 miljoen euro minder… Hij is trouwens wel héél fijn!

jeukbenen naar het douchen. echt verschrikkelijk! iemand tips? (en ja, ik vet het heel vaak in)

Oh dat heb ik ook bij mijn bovenbenen na het douchen!
Echt vreselijk is het!
Ik smeer ook in met een olie en dat helpt niet tegen de jeuk.
Komt het misschien omdat ik echt heet douche?
& inderdaad; tips graag!