[b]Ik weet dat het pas eind augustus is. Maar iedereen koopt al winterkleren enzo, dusja.
Hier kunnen jullie alles kwijt over de winter! [/b]
[b]Ik weet dat het pas eind augustus is. Maar iedereen koopt al winterkleren enzo, dusja.
Hier kunnen jullie alles kwijt over de winter! [/b]
Ik vind het stom dat je ong in de zomer winterkleding moet gaan kopen en in de winter zomerkleding. In de zomer is het veelste warm om winterkleding te passen ><’
^ mee eens en toch wil ik al een cirkelsjaal xD
echt geen zin in winter …
Plus, dan denk ik als het eindelijk winter is: OMG wat heb ik gekocht.
hahaha
ik ag nu nog niet kopen, maar ik wil enkellaarsjes
weet iemand nog mooie??
Ik heb hele leuke enkellaarsjes gezien bij de makro. (Owkee, daar heb je vast niks mee.)
[b]Denken jullie trouwens dat dit een regenwinter word of net als vorig jaar super koud met sneeuw enzo? En wat hebben jullie liever?
xxxx[/b]
Ik weet wel zeker dat het een regenwinter wordt, en dat is klote. Ik wil een zomerwinter, haha. xd
Ik wil sneeuw en ijs
Vorig jaar had het heel hard gesneeuwd met mn verjaardag, ik voelde me net een prinsesje^^. Maargoed, omdat het toch wel koud word, heb ik dan liever dat t sneeuwt dan dat t zo regent en net 2 graden boven nul is, daar heb je ook helemaal niets aan en het is ook verdomde koud.
hierboven indeed xD
ik heb opzich wel een beetje zin in de winter. iedereen die zo zit te bibberen in zn dikke winterjas. en lekker thuis films kijken met warme chocomelk als het buiten aan het stormen is. en iedereen met dikke warme sjaals wanten en mutsen xD
Ik hou van de winter xD
zomers is het te warm
Ja, ik hou eigenlijk van herfst/winter en lente :9…
Zomer is me iets te warm…
Naja de jurkjes die ik in de zomer aanhad, ga ik gewoon nu aankleden met een sjaal, cardigan en panty =’)
Vorig jaar was het heel koud, en toen hadden we thuis zes weken een uitwisselingsstudentte uit Argentinië. En die hebben nooit echt koude winters, dus die keek der ogen uit.
[b]Haha, wat een topic dit. xD
Maar vorig jaar was er een hele koude winter, dus sommige zeggen dat het nu weer een kut winter word. Want zoals al is gezegd, heb ik ook liever een laagje sneeuw dan dat het super hard regent en het bijna vriest zodat het water dat op je gezicht valt onder het fietsen bijna bevriest. [/b]
ik haat de winter
ik blijf altijd zo veel mogelijk binnen
heb het altijd koud :x
doe mij maar 30 graden XD
Ik hou echt van de winter.
Ik hoop echt dat het sneeuwt en alles :3
Ik wil nog niet aan de winter denken ._.
Van mij mag er in de winter drie maanden lang een meter dik pak sneeuw liggen. (L).
Doe mij maar een winter met sneeuw, en vooral geen regen. Ik haat regen :’) Ohja, en ik wil op natuurijs kunnen schaatsen, dat is leuk, kon afgelopen jaar wel.
Maar het moet niet zo koud zijn als ik nog moet hockeyen, dus echt winterweer mag wel in de winterstop :’)