het grote 'wat vraag je voor je verjaardag' topic

halloo!
aangezien ik elk jaar niet weet wat ik voor mn verjaardag moet vragen en ik bijna jarig ben haha, dit topic :slightly_smiling_face:
dus wat vraag jij voor je verjaardag?

& heeft iemand nog tips wat ik kan vragen?
het mag rond de 100 euro kosten en een ipod camera heb ik al hihi :stuck_out_tongue:

ik wil een Matt

concertkaartjes ofzo? :'D

Een Nintendo Wii ofzo? =D

• een mooi sieraard oid. Ik heb ooit (mijn 14e of 15e verjaardag) een ring gekregen, ik wist ook totaal niet wat ik wilde hebben, amar ik zag bij de juwelier, toen ik er voor met mn ouders was voor hen, een prachtige ring, en toen heb ik die gekregen.
    verder heb ik oa mijn basgitaar (sinterklaas, verjaardag en hobby geld en zelf bijbetalen), laptop (same thing maar zonder hobbygeld) en tv (ook same thing, maar zonder hobbygeld) gekregen. Ik ben 1 dec jarig dus is goed te combineren. Je kan ook met je ouders afspreken dat je zelf bijbetaald ofzo?

hmm ik dacht echt dat mawra HAARP zou zeggen

ik zou gaan voor een mooie ring/armband/ketting of oorbellen ofzo gaan… dat hou je wrs je hele leven :wink:

kleren&schoenen of als je soms een beauty-product wilt kopen maar het een te duur merk vind, dan kan je nu een beautyproduct van dat merk vragen!

die heb ik allang man

luke pritchard

wajoooww als die ni onder mijn kerstboom zit =O

DADDY!! I want another pony!

Ik krijg dit jaar een tongpiercing voor me verjaardag.
En waarschijnlijk ook extensions + een nieuwe telefoon.
( Ben over 3 weken jarig (: )

Je zou natuurlijk kleren of make-up ofzo kunnen vragen?! Ik heb geen idee.
Of iets voor je hobby?

Geld. Ik zoek liever zelf wat uit.

Ninendo ds, maar ben pas in juni jarig dus ga ik hem binnekort zelf kopen

je kunt iets vragen i.v.m. je hobby.
Ik wil een snowboard.

ik weet niet.
wii fit denk ik. das een fitness spel voor je wii, krijg ik misschien nog wat conditie :’]
en misschien zoon baan met clip in extensions, heb ik eindelijk lang haar.

ik wilde heel graag een digitale camera, dusja die heb ik gekregen, en ben er superblij mee…

een Bomber Manson

duh

Vind ik ook :slightly_smiling_face: Behalve met vriendinnen, dan vind k kadootjes wel leuk om te krijgen :slightly_smiling_face:

offtopic: ik ben ook bijna jarig ^^ 30 maart. Wanneer jij?

vorig jaar had ik: (echt)schapenvel, boedha(h?)

schapenvel?! wtf moet je daarmee? :stuck_out_tongue: