Het Grote Wat-te-vragen-als-je-11/12-jaar-wordt topic...

Aangezien er alleen maar topics zijn waarin staat “iets voor ongeveer 100euro” heb ik er niet zoveel aan,. En ik hou niet zo van geld/make-up enz.

Tsjah, ik word 11 en ik ga een feestje houden voor mijn vrienden, maar altijd als ze vragen wat wil je graag hebben voor je verjaardag, dan heb ik echt geen flauw idee wat te zeggen.
Dus bij deze:
Wat lijkt jullie leuk om op je 11e te krijgen voor je verjaardag? (het bedrag moet dus niet ¤100 zijn…)

uhm
aan je ouders vragen, of aan je vriendinnen?
een beetje onduidelijk xd
want ik zou dus geen 100 euro aan een vriendin vragen bijvoorbeeld ;p

Nieuwe tas? Zo’n converse bowlingtas?
CD van je favoriete artiest?

een barbie Ehm, weet ik veel, leuke kettinkjes, armbandjes en oorbellen ofzo? Wat krijgen je vriendinnen voor hun verjaardag, of wat vinden zij leuk, vraag het aan hen!

Een leuke CD/DVD?
Of… Leuke sieraden?

idunno

toen ik 11 was kreeg ik gewoon geld, met een paar kleine simpele cadeautjes van 1 euro per stuk ofso .

vraag gewoon geld, dan kun je er zelf iets leuks van kopen.

een extra shopdag (met je moeder?) :grinning:

make up ofzo… volgens mij was ik ook iets van 11 toen ik me daar beetje mee bezig ging houden

me to, dan kan je gaan kijken wat je leuk staat en wat je dus absoluut niet moet opdoen hihi.

Nou:, ik moet dingen vragen aan mn klasgenoten en het moet ongeveer 10 euro ongeveer kosten denk ik. En make-up vind ik dus echt stom xD ik weet dat ik een beetje raar ben :slightly_smiling_face:
En geld klinkt zo lullig vind ik xD
wat wil je voor je verjaardag?
doe maar geld xD omg dat vind ik een beetje verwend klinken zegmaar

misschien kunnen ze samen iets kopen? dus dan heb je iets groters?
of vraag een cadeaubon ofzo… weet ik veel:P maar geld vragen klinkt helemaal niet zo verwend hoor, tegenwoordig zegt iedereen dat volgens mij toch:P

ow haha, dat wist ik niet xD plz meer reacties mensen ik ben volgende week jarig xD

Er zijn hier al best veel topics over, volgens mij vind je wel wat leuke dingen als je de zoekfunctie gebruikt, er staan meestal niet echt dure dingen bij hoor.

Barbie’s.

Gebruik inderdaad de zoekfunctie (:.