Het grote Wat te doen tijdens een lange reis -topic

Hallo allemaal,

Het is eindelijk zomervakantie en de meesten gaan wel ergens heen. :slightly_smiling_face:
Ikzelf ga naar zuid Frankrijk en we reizen in 2 dagen, je moet natuurlijk lang in de auto zitten en dan ga je je wel vervelen.

Dus hier kan je dingen plaatsten die je kan doen in de auto zodat je je niet verveeld, ik heb er al een paar:

• Film kijken
  • Slapen
  • Boek lezen (al word ik daar wel misselijk van)
  • Tekenen

muziek luisteren
puzzels maken
tijdschriften lezen
amigurumi

Ik tel altijd de Nederlandse auto’s die ik tegenkom. :’)

Als je in de file staat kijken of er leuke boys in de auto zitten en proberen te flirten hahahah.

Mijn broertje en ik doen in Frankrijk altijd ‘bingo’ met de nummerborden. Dan schrijven we alle nummers van de departementen op (1 tm 95 uit mn hoofd) en dan kruisen we af welke nummers we gezien hebben en dan is het doel om ze aan het einde van de vakantie allemaal te hebben gezien.

Als er iemand beschikbaar is kaarten of zo’n reisspelletje. Je kan ook puzzelboeken meenemen.

Oh, je kan trouwens ook een PSP of DSi of iets in die richting meenemen of je laptop waar je film op kan kijken of een game op kan doen.

als je wilt lezen in de auto moet je zo’n primatour pilletje innemen, dan word je niet misselijk.

Muziek luisteren
Als je een iPod/Nintendo of wat dan ook hebt, kun je spelletjes spelen
Slapen
Tijdschriften lezen

Haha Bingo is een goed plan ^^

wij hebben speciale auto bingo xd

Je kan ook een soort autobingo als app op je mobiel zetten ^^)

Heb je een broertje of zusje of een vriendin die meegaat of zo? xd
Ik doe altijd kamertje verhuur met m’n broertje. Of ik ga een film kijken. OF SLAPEN. :smirk:

Ik ga vrijdag met de bus naar Spanje
Dus ik hou dit topic in de gaten!

ik moet 20 uur in de auto zitten dus kom maar op met die tips (:

Wij doen altijd dat we om 't uur een cadeautje krijgen, dat maakt de reis echt minder lang, dan heb je wat om naar uit te kijken (:

Hahaha, Als je eventjes film kijkt is er al snel 1.5 eraf :slightly_smiling_face:
Als je een DS hebt kan je je films daarop zetten.

ik zit 11 uur in een vliegtuig, maar ik ben gewoon van plan om te lezen, slapen, muziek luisteren, misschien een film als dat kan. ik vermaak me wel, denk ik zo.

geweldig topic! ik vertrek donderdag op vakantie en ik moet ook 2 dagen in de auto zitten… m’n vader heeft zo 2 speciale ‘tv-tjes’ gekocht voor films te kunnen kijken maar dat wordt je op een duur beu

nog andere ideeen?

Tijdschriften lezen
Nagels vijlen
Tanden flossen?
Wenkbrauwen epileren
Slapen (ligt wel heeeeeel slecht)
Eten