Het grote wat is in de mode en wat niet?- topic

Wat is volgens jullie deze zomer/herfst/winter in de mode en wat niet?

lang ( lange t-shirts vesten enz.)

Ripped Jeans.
Vestjes.

faux fur

is het belangrijk wat in de mode is?

Oversized kleding

Maar het boeit me niet echt wat ‘in’ en ‘uit’ is. Als ik het maar leuk vind :slightly_smiling_face:

blousje & wollen vesten enzooo

maar ik combineer gewoon wat ik leuk vind hoor (:

worker boots

mensen zeggen nu allemaal dingen, maar zijn die dingen uit of in? haha. want zo is het een beetje uhh onoverzichtelijk?

shoulderdetails, grote schouders,
de pantalonbroeken,
en kaki is een kleur die helemaal terug komt in het najaar/winter

Wie bepaald eigenlijk wat mode is en wat niet? :’)
Anyway. Doe er niet aan mee als je het zelf niks vind.

uhm mijn top 10 :

• kant
  • camel
  • gebreide (oversized) trui
  • wedges
  • see trough
  • wit/zwart
  • leer/suede
  • groot vest
  • poncho
  • streepjes/stippen

(dit is na mijn mening wat in wordt/is)

weetje wat me opvalt, ik heb ook al veel schoenen gezien met zo’n soort hak:

http://farm5.static.flickr.com/4139/4903640159_182a673e7c_b.jpg

zo NET geen sleehak maar wel met plateau

maargoed verder komen volgensmij de kleuren
camel, nude, kaki, burgundy, taupe, rusty (een soort roestkleur) en okergeel veel voor deze herfst/winter

Alles wat genoemd wordt zijn IN-dingen volgens mij. Trends zijn altijd makkelijk waar te nemen. Maar dat wat uit is, zal nooit expliciet van te voren te voorspellen zijn… zoiets ebt weg denk ik…

Totdat je dan iemand er mee ziet lopen, dan denk je: “uit”

Las net ergens dat skinny jeans uit de mode zijn… Dus als je nu rond loopt met skinny jeans sta je voor lul? :anguished:? Ik blijf ze gewoon dragen, skinny jeans staan nu eenmaal het beste bij mijn figuur.

^
Volgens mij sta je never met iets voor lul. Als je je er maar lekker in voelt en het is aangepast aan je lichaam.
Voor lul lopen met iets, is echt giga onzin.

ja inderdaad, het is wel leuk om de mode te volgen maar draag vooral wat je zelf leuk vind en niet alleen omdat het “in de mode” is.

en dat van die skinny jeans zeiden ze een half jaar geleden ofzo ook al maar ze worden echt nog wel verkocht hoor, bijna niemand trekt zich daar iets van aan

Ze zeggen al een jaar dat skinny jeans uit zijn en dat wijde pijpen in zijn, maar ik zie iedereen met skinny’s en ik hoor van iedereen dat ze niet van wijde pijpen houden. (;

Chinos, wedges, strepen/stippen, camel, taillerokjes en bloemenprints (die gaan nooit uit volgens mij :grinning_face_with_smiling_eyes: panty’s (met stippen) Kant genoeg hihi