Het grote 'waarom draag je make-up'topic

Waarom draag jij make-up?
Ik omdat ik het leuk vind om te doen, omdat ik me dan mooier en vrouwlijker voel.
Voor mij voelt het hetzelfde als kleding, als ik leuke kleding aanheb voel ik me ook beter.

Ik vind het leuk om me op te maken. Af en toe maak ik me uitgebreid op (voor feestjes bijv.) maar normaal gesproken houd ik het subtiel. Daarbij vind ik dat ik er wakkerder uitzie met een klein beetje make-up. Is ook prettiger voor mijn medemens :stuck_out_tongue:

Omdat ik mezelf met veel mooier vind/zelfverzekerder ben, en dat dan ongetwijfeld ook uitstraal.

Ik heb ook erge last (gehad) van acne, wat betekent, allerlei vlekken + oneffenheden, en met make up zie je er dan een stuk beter uit vind ik.

Ik doe wel echt heel veel op, ben bang dat dat opvalt :’)

upje (:

Ik voel me mooier en vrouwelijker als ik make-up opheb.

Omdat ik er dan mooier uitzie.

ik draag alleen concealer (als ik wallen heb, dus ook niet altijd) en een beetje mascara. omdat mijn ogen dan iets mooier uit komen.

Ik draag altijd mascara :’) maar dat vind ik gewoon mooier. Ik vind dan mijn ogen mooier lijken.

heel soms foundation omdat ik dan gewoon een slechte dag heb :’)

Om mijn ogen wat minder kaal te maken en mooier uit te laten komen :’) Het is mooier anders heb ik nogal rode randjes om mijn ogen en lijk ik ziek.

Ga ook zat zonder make-up de deur uit en foundation en die al die zooi gebruik ik niet.

Omdat ik er zo wat frisser uit zie en minder vermoeid, maar ik gebruik meestal alleen concealer, eyeliner en mascara.

ik voel me mooier en heb dan dus ook meer zelfvertrouwen, maar ik moet niet teveel make up op hebben want dan voel ik mezelf niet meer mooi haha

Beetje achterlijke titel eingelijk, want make-up is om mooier te worden ja, dus dan is het vanzelfsprekend dat je antwoord is dan voel ik me mooier? :stuck_out_tongue: of ligt dat aan mij? :stuck_out_tongue:

Ik voel me dan wat zekerder, ik vind t leuk en je benadrukt je mooie punten en camoufleert de minder mooie om er beter uit te zien : D

mascara, omdat ik er anders ziek uitzie.

Foundation omdat ik mijn vlekken moet coveren
en mascara omdat ik dat mooier vind ? :’)

Omdat ik me mooier en meer zelfzeker voel met make-up.