Het grote 'waar zit jij op dit moment mee' topic.

Waar zit jij op dit moment mee? Ik heb niet echt iets, behalve dat ik morgen tot 4 uur op school zit& de laatse 2 uur gym:(

ik heb binnenkort (=twee weken) een presentatie en ik heb geen idee waar het over zal gaan…

en presentaties maken mij zo zenuwachtig.

Ik heb komende week SE’s :cyborg:

Dat ik eens moet bedenken wat ik doen ga aangezien ik van school af moet.

toetsweek.
4 van de 8 se’s al afgerond.

School x’]

Ik heb morgen drie toetsen en moet nog beginnen, zo’n jongen antwoord niet omdat ik blijkbaar iets verkeerds heb gezegd en ik probeer een oplossing te verzinnen voor m’n kuthuid. :slightly_smiling_face:

dat ik dit jaar moet overdoen. Dat de jongen die ik leuk vind mij niet op die manier ziet. En dat ik geen geld heb

ik zit er mee dat ik een goede vriend van me die mij heel lang leuk vond steeds leuker begin te vinden en nu hij heeft sinds kort een vriendin :frowning_face:

Op het moment is het echt een kutsituatie met een vriendin
En ik zit ermee dat ik niet weet hoe ik mijn vriendin het beste kan helpen, ze heeft een vader met een hersentumor…

Klote.

Dat mijn crush een vriendin heeft D:

Dat ik komende twee weken toetsperiode heb en goed moet leren om over te gaan en ik dat niet wil.
En dat hij me aan blijft kijken terwijl hij weet dat ik hem leuk vind en hij mij niet. :frowning_face:

Toetsweek :frowning_face:

dat een jongen helemaal stotterend aan mij vroeg of ik verkering wou en ik nee zei

M’n huid die echt dramatisch is opeens terwijl ik vrijdag gala heb.
Verder dat ik me irriteer aan het feit dat overal leuke jongens zie, terwijl ik gelukkig ben met m’n vriend.

ik leef met je mee, heb precies hetzelfde.

dat ik geen duidelijkheid krijg van m

Druk op school, en dat mn heup niet echt beter wordt

.

Dat ik helemaal geen 1vriendin heb :frowning_face:
pff…