Het grote ¨waar moet ik afspreken?¨ topic

Ik zag dat dit topic er nog niet was dus ik dacht waarom ni?

Hebben jullie trouwens een idee ik wil afspreken met iemand van school (via internet ben ik gestopt)
alleen ik weet niet waar. We willen niet gezien worden maar ik wil ook wel dat er mensen zijn.

Denk eerlijk gezegd niet dat er voldoende animo is voor zo’n soort topic en denk ook dat het niet nodig is.

Maar om even op je vraag terug te komen: als je met iemand af wil spreken op een plek waar je niet gezien wilt worden door iemand die je kent, maar waar wel mensen zijn ga dan naar een grotere stad in de buurt in plaats van in je eigen dorp/stad af te spreken, of spreek gewoon met z’n tweeën bij iemand thuis af, in de bios, ga wat drinken, snap niet waarom je meteen door niemand gezien mag worden, zo’n groot probleem is het toch niet als iemand je ziet?

De mensen op school lullen alles door

Dan moet je gewoon bij iemand thuis afspreken. Daar is toch niks ergs aan, en er komt niemand achter. Ja, je ouders, maarja zo’n ramp is dat toch niet of wel?

Ik denk dat in jouw geval bij iemand thuis de beste optie is.

Thuis?

Ik zou ook niet zo snel thuis afspreken met een jongen, omdat ik weet dat mijn zus dan overal om zeikt. Ik ben pas wel bij een jongen thuis geweest en zijn vader deed gelukkig heel chill.

Het is ook niet gek om iemand mee naar huis te nemen toch? :slightly_smiling_face: Als je ouders/zijn ouders gewoon normaal doen dan is er niks aan de hand toch?

En anders inderdaad, zoals Meraki zegt, gewoon in een andere stad. Daar ken je waarschijnlijk niemand maar zijn wel gewoon mensen.

Gewoon bij iemand thuis. En anders laat die mensen lekker lullen. Zo’n big deal is het allemaal niet…