Het grote 'waar heb jij je vriendje ontmoet' topic

Nou, waar heb jij je vriendje voor het eerst ontmoet?

• misschien een goeie tip voor de meiden die een vriendje willen maar niet weten waar ze die vandaan kunnen halen. -

Internet.

mn ex (want heb nu geen vriendje) heb ik ontmoet op school gewoon;p hij zat bij me in de klas

Op een feestje van een vriend van mij:D

Mijn ex hij zat bij me in de klas

x

Mijn ex was een goede vriend van mijn broer en zat oop dezelfde school.

In een café tijdens carnaval, haha ^^

Hij is een vriend van mn broer.

op de crossbaan :slightly_smiling_face:

voor de meisjes die vriendjes hebben die in dezelfde klas zitten/zaten toen het aanging xD
hoelang duurde het vanaf het begin van het schooljaar toen het aanging? kende je m al? vond je m meteen al leuk? deed hij meteen al geinterreseerd?

ja ik ben even beniewd :stuck_out_tongue_winking_eye:

En vinden jullie dat dan niet vervelend?
Mij lijkt dat eigenlijk niet zo leuk namelijk :stuck_out_tongue:

Ik had mezelf uitgenodigd toen een vriendin van me met een jongen (nu mn vriendje) had afgesproken x]

in Frankrijk op werkvakantie

Ingewikkeld :stuck_out_tongue: Via een vriendin, die een tijdje lang een crush op hem had, ze zaten samen in een toneelgroep. Ik heb voor het eerst met hem gesproken op het pleintje voor onze school.

Op internet maar voor de eerste keer in persoon in Amsterdam. :grinning:

Nou om maar even jullie vragen te beantwoorden haha:
Ik heb 3 jaar in de klas gezeten bij mn ex (we hebben nu ander profiel)
Eerste 2 jaar niet echt interesse voor elkaar, kende hem toen niet echt.
Toen in de zomervakantie hadden we veeeeel op msn gepraat en gesmst en toen gingen we ook samen de stad in enzo, was wel leuk. Maar ik was heel verlegen enzo en toen smste ik niet meer terug enzo, niet meer praten op msn. en toen had hij een beetje de hoop opgegeven:P toen school begonnen was hadden we niet echt veel contact, maar na een tijdje begon het ineens weer te kriebelen haha.
Dus niet echt liefde op het eerste gezicht of iets dergelijksXD
We hebben toen in december 2008 wat gekregen tot twee weken terug…

Maar ik had er echt totaal geen moeite mee dat hij in mijn klas zat, ik vond het juist fijn! We konden makkelijk veel afspreken, omdat ik zag hem dan op school en dan waren we vrij ging hij gewoon met me mee naar huis, niet gedoe van verschillende uren. of juist dat hij helemaal niet op mn school zit, dat je echt zo moet afspreken zeg maar. Nu was het altijd gewoon spontaan:P

op een toernooi. kon hem van zien al eerder, vriend van vriendin

Via mijn neef.
Mijn vriend is een vriend van hem, en het was net uit met mij en mijn ex. En hij wou mij koppelen. Met succes… ;3 want het was liefde op het eerste gezicht! & al bijna 14 maanden samen.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/waar-heb-je-je-vriendje-ontmoet-99239.0.html

gebruikt dan ech niemand de zoekfunctie