Het grote 'Vrijgezellen tijdens de Kerst' topic

Hoi lieve meiden!

Ik open dit topic omdat er veel meiden tijdens Kerst alleen zijn. Dit mag eigenlijk niet, toch? Dus dit topic voor iedereen die haar wensen, frustratie, Kerstliedjes en alles kwijt wil.

Dat we in 2013 ons geluk vinden, want geluk vind je maar één keer. Bovendien:
niemand mag met Kerst alleen zijn.

Fijne feestdagen :-)!

upup

Dit doet me echt denken aan All you need is love :slightly_smiling_face:
Fijne kerstdagen x

Fijne feestdagen allemaal :-)! Enne, blijven uppen en gooi al je verhalen eruit!

Oooh ik heb zo’n hekel aan kerst!
Vooral ook omdat ik dit jaar éindelijk een vriend had, maar het nu net een maand uit is…
Pfff… Had me zo verheugd op kerst bij hem!

Upje voor dit topic!

-

ach ik ben ook vrijgezel, maar écht alleen ben ik niet want ik heb familie en vrienden om me heen en daar heb ik genoeg aan :slightly_smiling_face:

Precieees :slightly_smiling_face:

ja idd.
En waarom zou het precies bij kerst erger zijn?

Tja, ik vier eigenlijk niet echt kerst… Maar ik ben vrijgezel, maar voel me echt niet alleen. Je bent pas alleen zonder familie en vrienden, ook al zou je dan wel een vriend hebben, dan ben je meer alleen. denk ik :wink:

MAAR FIJNE KERST ALLEMAAL!!

Haha ik ben net gister vrijgezel geworden, maar iedereen hier fijne kerst! En jullie komen vast vanzelf een leuke jongen tegen. En tot die tijd geniet van je vrijgezellen leven!

Ik ben ook single maar voel me niet alleen ofzo. Tuurlijk zou ik liever wel een vriendje hebben om deze dagen mee door te brengen maar ik heb een erg leuke familie en vrienden dus dat komt wel goed!

Forver alone :metal: … Haha
Fijne feestdagen allemaal!

Ah dat is jammer!
Alle op dit moment forever alone’s een fijne kerst :grinning:

Ik heb het er opzich wel moeilijk mee, maar dat komt omdat het nog fresh is en alles, niet persé omdat het kerst is. Natuurlijk had ik bij hem willen zijn maar dat wil ik elke dag :stuck_out_tongue: Fijne dagen iedereen!

http://orkut.mastitree.com/graphics/christmas-scraps/13/christmas-images/ho-ho-ho-merry-christmas.gif

single bells single bells, single all the way

Ben niet vrijgezel maar voel me wel alleen ):
Lig in mn eentje ziek te zijn thuis.