Het grote Vero moda topic!

Als aanvulling op het grote h&m topic, een groot vero moda topic, want volgens mij bestond dit dus niet.

Post hier al je nieuwe aan koopjes, opmerkingen en aanmerkingen!

Enjoy!

ik koop eigenlijk nooit / bijna nooit wat bij de vero moda… ik loop er wel altijd naar binnen maar in mijn ogen hebben ze nooit iets echt leuks… en de basics ben ik op uitgekeken nadat een shirtje daarweg helemaal uitgelubberd enzo was…

Haha moet er nou om elke winkelketen een topic geopend worden?

Verder pas ik de meeste dingen daar niet, omdat mn schouders te breed zijn en ik verder wel smal ben. Verder zie ik er eigenlijk ook nooit wat leuks.

@Miiamore, nee, maar ik dacht de h&m is erg groot, en bij ons in de stad is de vero moda ook erg groot zegmaar.

hmm bij ons is de VM toch echt wel een paar keer kleiner dan de H&M hoor…

onze vero moda is best klein, maar ze hebben zulke leuke spullentjes!

Soms best leuke spulletjes.
Ik had er nog een jurkje gehaald, maar ik heb er geen foto van.
Upje dus maar.

ik vind hun kleding ook wel leuk, alleen jammer dat de kleding per filliaal zoveel verschilt.

Binnen 2 minuten ben ik weg daar :3

Ik vind de Vero Moda wel heel leuk.
Heb er twee tuniekjes van, een topje, een riem en twee leggings.
Goede kwaliteit en het zit heerlijk.

Ik vind het wel supervervelend dat de verkoopsters daar zo opdringerig en super pushy zijn.
Staan ze daar bij de kleedhokjes met z’n drieën commetaar te leveren op alles wat je aanhebt. Alles staat geweldig, en ze weten altijd nog 100000 dingen die je ook goed zouden staan, of ze het even zullen halen?
Zo vervelend vind ik dat.

Het is best leuk, maar het jammere is dat iedereen die kleren al heeft…
Het is zo standaard.
Daarom koop ik er maar heel zelden wat.

ik heb daar vorige week nog een super leuk jurkje gehaald :slightly_smiling_face:

ik vind die kleren daar het altijd nét niet, en die kleuren zijn ook allemaal zo vaal ofzo ik weet niet, allemaal van die bleekmakende kleuren.

Ik heb er vorige week voor 't eerst in jaren wat gekocht.
Er stond een rekje buiten waar zowaar wat leuke topjes aanhingen.
Normaal kom ik er nooit, omdat ik de kleding saai vind.

http://img251.imageshack.us/img251/5456/52507998.jpg

^ Die is idd leuk, hoe duur was ie?
Ik zoek namelijk nog het perfecte pyjama shirtje.

Verder koop ik eigenlijk ook nauwelijk iets bij de vero moda. Of eigenlijk gewoon nooit.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/07/19/1279543286-90.jpg

Dat topje/jurkje (: het is mango achtige kleur, en heeft gouden knoopjes. En onder kan je touwtje strak trekken.

In de Vero Moda vind ik altijd wel leuke kleding:).
Leuk trouwens hierboven!

me too!

Hij was 10 euro^^