*Het grote Valentijn topic!*

Over ongeveer een maand is het weer zo ver… dan is het weer Valentijnsdag :slightly_smiling_face:
Omdat de meeste mensen het altijd moeilijk vinden dacht ik ik ga is een topic maken over wat je je valentijn kan geven.
Ik hoop dat veel mensen reageren.

Het is nog een beetje vroeg, maar de spullen komen nu ook al weer in de winkels en dan hoef je niet een paar dagen van te voren pas te gaan verzinnen :stuck_out_tongue:

Dus kom maar op met je ideeën voor valentijn :grinning:

hier is al een topic over … :roll_eyes:

Ik zal zelf wel beginnen met wat ideeën voor valentijn:
• Cadeaubon sauna
• Groot hart van chocola
• Hotelovernachting
• Ketting (kan met hartjes of iets anders eraan met je
naam/voorletter erin)
• Of andere sieraden.
• Een dagje weg naar pretpark ofsow
• Geurtje (lekker standaard :stuck_out_tongue:)
• Kaart met een roos

Dit zijn wat ideeën die ik zelf heb verzonnen en die ik uit topics van vorig jaar heb gehaald
:slightly_smiling_face:

O sorry!
Waar staat die dan ? :flushed:
Heb hem nog niet gezien… alleen van vorig jaar :stuck_out_tongue:

Is toch niet erg dat ie van vorig jaar is?

valentijnsdag is valentijnsdag, dus maakt niet uit dat ie van vorig jaar is toch :wink: !

Nee maakt niet uit :stuck_out_tongue:

Maar in die van vorig jaar kon ik juist geen leuke dingen vinden :wink:

En wat kun je een jongen geven die bij jou in de klas zit en jij vind hem heel leuk maar je weet niet of hij jou leuk vind ? Moet je dan wel wat geven ?

UP

hihi geen idee :stuck_out_tongue:

Dan Up je hem en plaatsen mensen nieuwe reacties.

Hij houd niet van sieraden, heeft al luchtjes, een kaart en een roos zijn ook zo standaard. We hebben dan ook gelijk een halfjaar. Iemand een goed idee dus?

Een roos met een kaartje erbij ergens neerleggen waar hij het vind ?
(je kunt ook hints geven ofzo, maar moeten ze wel een beetje duidelijk zijn ook zo lullig als hij straks denkt dat ze van iemand anders zijn)

Bij ons op school kon je ook een roos versturen via school. Dan deelden ze dat uit in de klas…

ehmmm ja ik heb bij me ex zijn hele kamer versierd met alle onzin… er op en er aan… maar zou ik dat dan ook weer bij me huidige vriend kunnen doen(wel heeeel anders) maar of dat te crappy…:face_with_raised_eyebrow:

:smiling_face_with_three_hearts: wat is trouwens UP want vele mensen gebruiken verschillende betekenissen :smiling_face_with_three_hearts:

Up = omhoog.

En dat doen mensen omdat ze dan ff dat topic weer bovenaan willen krijgen zodat het vaker bekeken word = meer reacties :wink:

Ze hebben bij de V&D heel veel van die leuke dingen van chocola met teksten & hartjes enzo. En superlieve Me to You beertjes (A)
Ga denk ik zoiets kleins voor mn vriend kopen :slightly_smiling_face:

ik had nog niet eens aan valentijnsdag gedacht, haha
maar ik denk dat ik mijn vriendje gewoon een lief kaartje geef
met hoeveel ik om hem geen enzo.
en misschien een foto van ons samen

Ja wat geven jullie je vriendje? :relieved:
Ik wil namelijk iets heel speciaals en origineels :]

mn vriend wil hier niet aan doen…

belangrijkste dag van het jaar
dan is mijn verjaardag