Het grote tattoo topic #3

Lieve dames,

Ik heb geen idee hoe het er bij jullie voor staat, maar mijn account geeft aan dat ‘Het grote tattoo topic #2’ gesloten is. Aangezien er in het oude topic nog zoveel gaande was heb ik besloten een #3 te lanceren :sunglasses: !

-BE MY GUEST AND DROP DIE SHIT-

Love,

ChocolateCake

Jammer overigens dat al het oude van het voorgaande topic van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn :hammer:

Plus al mijn voorgaande ooit geposte berichten zijn WEG. Wellicht ligt het aan mijn account :cold_sweat:

Noh, ik hoop dat het topic ooit wel weer zichtbaar word, met al die gave inspiratie ideetjes

Neeeeeee daar stonden zulke toffe ideeën in :frowning_face:

Neeeeee hier baal ik echt van, ik vond dit topic zo leuk om inspiratie op te zoeken en nu is alles weg. Fucking girlscien aka failscene

Helaas het is niet anders. Zoals aangegeven zijn ook berichten via mijn account verwijderd. Niet tof. MAAR HET IS NOOIT TE LAAT OM OPNIEUW TE BEGINNEN :slightly_smiling_face:). Tattoos blijft altijd een heerlijk onderwerp dus dit topic zal zich opbouwen in de hoop dat t oude topic terug komt.

Zonde van al die grote topics inderdaad! Hopelijk vullen jullie dit topic snel weer met nieuwe inspiratie / komt het oude topic weer terug.
(Ik was hier wel nooit te vinden, maar vind het voor jullie super jammer!)

Mn OCD kan het niet aan dat de titel nu ineens geen hoofdletters heeft lmao

Nouja nieuw topic overleven we wel haha

Misschien is het wel handig om een goede begin post te maken, met al de algemene informatie. Aangezien het een sticky topic is

Ik weet niet hoe, maar het oude topic is terug! Hier gaat dus een slotje op, kunnen jullie gewoon weer terug naar het vertrouwde topic (: