het grote sinterklaas topic is van start gegaan nou iedereen vertel tot wanneer heb je in sinterklaas geloofd. en wat is het leukste dat je van die man gehad hebt, en wat was je reactie toen je erachter kwam dat de Sint niet bestond?
Bestaat de Sint niet dan ? Ö
Bestaat hij niet =( (grappje vlgs mij in groep 3 ofzo) XD
Ehm goede vraag XD
Het maakte me niet uit ik weet het niet maar ik wist het een soort van al
Ik dacht dat papa een grapje maakte :’)
ik had gehoopt op eerlijke reacties eigenlijk:P
weet niemand meer wat eht leukste was wat je van die vent kreeg
Nou, ik wist het tot dat het in groep 5 werd vertelt. Mijn zus had het gelukkig de nacht voor de Sinterklaas viering tegen me gezegd. Eerst geloofde ik het ook niet, totdat me zus de ingepakte cadeautjes liet zien in de kast. Moest helemaal huilen! Best logisch ook, ik bedoel ik keek er altijd onwijs naar uit.
Gelukkig is iedereen hier thuis nog steeds zo enthousiast over Sinterklaas en vieren we het elk jaar nog steeds uitgebreid! Ben er weg van haha. Zou het zo jammer vinden als we dat niet meer zouden doen ook al ben ik de jongste thuis (18 jaar) haha.
dank je wel dames voor de leuke reactie`s mijn leukste cadeau ooit was mijn eerste lippenstiftje :d ik was altijd best tuttig jurkjes enzo en daar horde egt een lippenstiftje bij mog hem alleen niet elke dag op maar geweldige tijd ben nu ook zelf proffesioneel piet morgen avond mag ik weer:D
Die vent?? Je hebt het wel over Sinterklaas hoor!
^haha
ik was de éénnalaatste in de klas die geloofde, haha, kreeg het in de vakantie tussen groep 5 en 6 te horen. het mooiste wat ik ooit kreeg… uhmm goudvissen denk ik haha! maar toen vierden we het ook bij m’n oma en had zij helemaal een sint ingehuurd en 2 pieten dus dat was natuurlijk helemaal geweldig.
ik was vanaf groep 3 ongeveer heel sceptisch over of ie wel bestond of niet :’) en in groep 5 ergens heeft mn moeder me verteld dat ie niet bestond, maar ik moest niet huilen ofzo (zij wel omdat ze eigenlijk al die tijd tegen me had gelogen en zich daar schuldig over voelde haahahah)
Dacht dat ik hier iets randoms kon posten over sinterklaas etc dusdat ga ik ook doen: ik ga me zondag helemaal voleten met snoepgoed.
Ik heb een keer, toen ik 6 was en nog in Sinterklaas geloofde, een WC-rol ingepakt(met zebra-pakpapier) en die aan Sinterklaas gegeven toen ik “op schoot” mocht. Het mooiste is dat mn ouders dat gefilmd hebben, dus ik kan elke keer nog de reactie van mijn oude, als Sinterklaas verklede, buurman zien. “Eh ja wat handig, dankjewel!”. Hilarisch xD
oow voor de mensen die inderdaad wat random over sinterklaas willen posten dat mag ook gewoon;) wil het graag lezen