Het grote "Single" topic!

Ach, ik vond dat met al die topics over liefdeleed enzo er ook wel eens een topic mocht zijn voor de mensen die daar geen last van hebben. (Of juist wel?)

1. Sinds hoe lang ben je single?:
  2. Ben je happy single of sad single?:
  3. Waarom happy/waarom sad?:
  4. Wat vind je fijn aan single zijn?:
  5. Wat vind je rot aan single zijn?:
  6. Wanneer/voor wie geef je het single zijn direct op?:

En verder alle bedenkingen/ervaringen/anything over “the single life” zijn welkom!

-------------------------------------------------
Ik zelf:

1. Sinds hoe lang ben je single?: 1 jaar ongeveer
  2. Ben je happy single of sad single?: happy single!
  3. Waarom happy/waarom sad?: ik kan doen en laten wat ik wil.
  4. Wat vind je fijn aan single zijn?: ik doe gewoon mn zin! wil ik uit gaan op zaterdag hoef ik dat aan niemand uit te leggen, niemand is jaloers, ik kan zo veel met mn vriendinnen weggaan als ik wil, als ik een week mn benen niet geschoren heb klaagt er niemand (tenzij ik minirok aandoe ofcourse). ik hoef ook geen geld uit te geven aan van die flutcadeautjes en met dat geld kan ik dan mezelf ook eens goed in de watten leggen. verder heb ik lekker veel tijd voor mezelf om de dingen te doen die ik wil!
  5. Wat vind je rot aan single zijn?: dat iedereen altijd aan me vraagt “hoe zit het in de liefde? nog geen nieuw vriendje? ach meisje dat komt nog wel!”, dat mensen het jammer voor je vinden dat je single bent, … en soms mis ik gewoon het verliefd zijn :slightly_smiling_face:
  6. Wanneer/voor wie geef je het single zijn direct op?: Johny Depp. en als hij het niet is voor mn prins op het witte paard die ik nog in de verste verte niet gespot heb tot nu toe :wink:
  1. Sinds hoe lang ben je single?: 3 jaar…
  2. Ben je happy single of sad single?:happy
  3. Waarom happy/waarom sad?:je kunt doen en laten wat je wil…
  4. Wat vind je fijn aan single zijn?: ik kan flirten en doen wat ik wil
  5. Wat vind je rot aan single zijn?:af en toe heb je iemand nodig om mee te knuffelen op de bank…
  6. Wanneer/voor wie geef je het single zijn direct op?: Als het een goed gevoel geeft bij die ene jongen…
    — 2,5 maand denk ik
    –Hmm…niet happy en niet super sad.
    –X
    –Je kan je wat meer op jezelf focusen, maar binnen een relatie is daar ook plek voor.
    –Dat je niet meer iemand hebt waarmee je alles kan delen
    –Voor mn ex.
    ruim een jaar
    ene keer happy, andere keer sad
    happy, omdat ik kan doen en laten wat ik wil, hoef aan niemand verantwoordelijkheid af te leggen. & sad als ik dan van die verliefde stelletjes zie en dan denk ik dat wil ik ooook weer, verliefd zijn.
    zoals ik al zei, ik kan doen wat ik wil. ik hoef niet te denken; oo straks vind hij het niet leuk als ik zo of zo doe bijv.
    als ik dan alleen op de bank zit ofzo, dan mis ik wel iemand om mee te knuffelen. ik mis wel het verliefd zijn.
    dennis storm :smiling_face_with_three_hearts:
    Eén week
    Happy single
    Het ging niet helemaal goed tussen mijn vriend en ik.
    Je hoeft niet overal bij te denken; wat zou me vriend hiervan denken?!
    Je heb niemand waar je op terug kan komen, en al je problemen kan vertellen.
    Geen idee.

xxxxxxxx

1. Sinds hoe lang ben je single?: anderhalf jaar?
  2. Ben je happy single of sad single?: Sad…
  3. Waarom happy/waarom sad?: Omdat ik maar niet met hem af kan spreken en dus nog steeds niets officieels met hem heb.
  4. Wat vind je fijn aan single zijn?: Geen verplichtingen.
  5. Wat vind je rot aan single zijn?: Dat ik hem nog steeds niet heb!
  6. Wanneer/voor wie geef je het single zijn direct op?: Voor hem dus :wink:
  1. Hehe, heel m’n leven
  2. Happy!
  3. Ik hoef geen vriendje :slightly_smiling_face: (nog niet)
  4. Doen en laten wat ik wil
  5. Soms word ik wel eens jaloers als ik al die gelukkige stellen zie. maar als single kan je ook gelukkig zijn :stuck_out_tongue:
  6. Geen idee
  • 1 maand
  1. Ben je happy single of sad single?:
  • Happy
  1. Waarom happy/waarom sad?:
  • kan ik lekkerr flirtee
  1. Wat vind je fijn aan single zijn?:
  • meer flirtee (A)
  1. Wat vind je rot aan single zijn?:
  • nikss ik vind het wel okee…
  1. Wanneer/voor wie geef je het single zijn direct op?:
  • wentworth miller (( he is sooooo HOT ))
    3 maanden ongeveer
    Niet happy maar ook niet sad
    x
    Je kan alles doen wat je wilt! flirten enzoo.
    Als je van die verliefde stelletjes ziet dan krijg je toch wel zo’n gevoel van dat je het mist…
    Mn ex :thinking:
  1. Sinds hoe lang ben je single?: 3 maanden denk
  2. Ben je happy single of sad single?: sad :blush:
  3. Waarom happy/waarom sad?: ik ben verliefffd
  4. Wat vind je fijn aan single zijn?: niet ergens aan vast zitten
  5. Wat vind je rot aan single zijn?: alles daarbuiten
  6. Wanneer/voor wie geef je het single zijn direct op?: de perfecte jongen.
    heel m’n leven

sad

Iedereen heeft al wel eens een vriendje gehad behalve ik

je kunt flirten enzo

Dat ik nog steeds geen vriend heb.

als ik de ware heb gevonden

up ^^

-

1. Sinds hoe lang ben je single?: Wel, 1 jaar (Ik heb wel met iemand gezoend maar dat was een relatie van 4dagen, & ik was dronken duskun je eigenlijk niet echt meetellen xS)
  2. Ben je happy single of sad single?: Happy single ^^
  3. Waarom happy/waarom sad?: Wel, omdat je mag doen wat je wilt! Je hangt aan niemand ‘vast’, je moet geen rekening houden met iemand, …
  4. Wat vind je fijn aan single zijn?: Net zoals ik daarstraks zei, je bent ‘vrij’
  5. Wat vind je rot aan single zijn?: Als je weggaat naar romantische plekjes, of je meegaat met een koppen (3de wiel aan de wagen zijn), je niemand hebt die zegt dat hij je graag ziet of wanneer je vrienden vertellen over hun fantastisch liefdesleven & blabla :wink:
  6. Wanneer/voor wie geef je het single zijn direct op?: Gewoon als ik de ware heb gevonden … Of voor Jesse Mc.! xD

1. Sinds hoe lang ben je single?: Iets langer dan een jaar, maar ik heb in die tussentijd wel ‘bijna-dudes’ gehad, van die jongens die net niet je vriendje zijn.
2. Ben je happy single of sad single?: Happyyyyy!
3. Waarom happy/waarom sad?: Ik hou van de vrijheid die het me geeft. En ik mag met iedereen flirten zonder regeltjess. =D
4. Wat vind je fijn aan single zijn?: ^zie hierboven. Plus het feit dat ik meer tijd, geld en aandacht heb voor andere dingen, gewoon kan eten (ik vind het heel moeilijk te eten als ik verliefd ben. xD ik raak standaard 5 kilo kwijt) en ik me neit aan 1 iemand hoef te binden.
5. Wat vind je rot aan single zijn?: Dat iedereen gaat zeuren van “Ben je verliefd? Op wie? Wanneer krijgen jullie wat? Wanneer krijg je weer een vriendje? Mis jij het vriendje-hebben niet?”. En dat ik niemand heb die mij een knuffel geeft en zegt dat alles wel weer goedkomt. Bijna-dudes zijn wel leuk, maar het is anders. Ik mag me niet boos maken als hij met een ander zoent, want we hebben geen regels. Bovendien is het nooit van lange duur.
6. Wanneer/voor wie geef je het single zijn direct op?: Voor mijn crush. <3 Als hij eindelijk genoeg lef heeft om eerlijk te zeggen wat hij van mij vindt, of als ik dat lef eindelijk vind.

1. Sinds hoe lang ben je single?: Sinds heel mijn leven =’)
2. Ben je happy single of sad single?: Both, maar wel iets meer sad.
3. Waarom happy/waarom sad?: Ach, ben heel mijn leven al single dus ik weet eigenlijk niet echt wat ik mis, maar het lijkt me gewoon heerlijk, een vriendje…^^
4. Wat vind je fijn aan single zijn?: Vrijheid. Ik ben iemand die er niet van houd om ‘opgesloten’ te zitten, en iemand die graag doet wat ze wilt.
5. Wat vind je rot aan single zijn?: Het missen van die armen om je heen, van iemand waarmee je alles deelt en waarvan je kan houden en liefde terug va ontvangt.
6. Wanneer/voor wie geef je het single zijn direct op?: Haah. Eh :'D, voor hém.

1. Sinds hoe lang ben je single?: mijn hele leven al XD
2. Ben je happy single of sad single?: meer happy
3. Waarom happy/waarom sad?: geen knipperlichtrelaties, liefdesverdriet, vreemdgaan en na 2 dagen al geen beltegoed meer…
4. Wat vind je fijn aan single zijn?: zie boven:P
5. Wat vind je rot aan single zijn?: geen troost als je ruzie hebt met je ouders, geen armen om je heen, niet gezellie films kijken(ik houd van films), ik moet mijn band zelf plakkenXD
6. Wanneer/voor wie geef je het single zijn direct op?: Als ORLANDO BLOOM me ten huwelijk vraagtXD

1. Sinds hoe lang ben je single?: Pff, sinds 2 jaar ongeveer.
  2. Ben je happy single of sad single?: Beide, niet heel erg sad, maar een vriendje zou ook wel leuk zijn :slightly_smiling_face:.
  3. Waarom happy/waarom sad?: Sad, omdat ik iets mis, een lieve jongen waar je lekker mee kunt knuffelen, en happy, omdat ik nog een heel leven voor me heb & heus wel iemand vind.
  4. Wat vind je fijn aan single zijn?: Je kunt doen wat je wilt, je hoeft niet zoveel rekening te houden met je vriendje, en ik voel me altijd heel erg onzeker tijdens verkering.
  5. Wat vind je rot aan single zijn?: Dat je niet lekker kunt knuffelen met een jongen, gewoon, de verliefdheid.
  6. Wanneer/voor wie geef je het single zijn direct op?: Weet ik niet. Ik vind wel iemand leuk maar dat wordt niks.
  1. Sinds hoe lang ben je single?: 3/4 jaar?
  2. Ben je happy single of sad single?: Happy single
  3. Waarom happy/waarom sad?: Omdat ik niet sad in het leven wil staan.
  4. Wat vind je fijn aan single zijn?: Je bent zo vrij als je wilt zijn, mag doen met wie je wilt, etc.
  5. Wat vind je rot aan single zijn?: Dat ik het nu wel zat begin te worden.
  6. Wanneer/voor wie geef je het single zijn direct op?: M’n crushcrushcrush.
  1. Sinds hoe lang ben je single?: Een anderhalf jaar.
  2. Ben je happy single of sad single?: Hmm , meestal happy single maar nu sad single.
  3. Waarom happy/waarom sad?: Happy omdat ik bang ben voor relaties (op school) en sad omdat ik nu compleet verliefd ben op mijn beste vriend.
  4. Wat vind je fijn aan single zijn?: Lekker doen wat ik wil, non stop flirten, zoenen bij het uitgaan.
  5. Wat vind je rot aan single zijn?: Nou, meestal niks maar nu ik écht verliefd ben wil ik het liefst met hem zijn.
  6. Wanneer/voor wie geef je het single zijn direct op?: Laurent