Ach, ik vond dat met al die topics over liefdeleed enzo er ook wel eens een topic mocht zijn voor de mensen die daar geen last van hebben. (Of juist wel?)
- Sinds hoe lang ben je single?:
- Ben je happy single of sad single?:
- Waarom happy/waarom sad?:
- Wat vind je fijn aan single zijn?:
- Wat vind je rot aan single zijn?:
- Wanneer/voor wie geef je het single zijn direct op?:
En verder alle bedenkingen/ervaringen/anything over “the single life” zijn welkom!
-------------------------------------------------
Ik zelf:
- Sinds hoe lang ben je single?: 1 jaar ongeveer
- Ben je happy single of sad single?: happy single!
- Waarom happy/waarom sad?: ik kan doen en laten wat ik wil.
- Wat vind je fijn aan single zijn?: ik doe gewoon mn zin! wil ik uit gaan op zaterdag hoef ik dat aan niemand uit te leggen, niemand is jaloers, ik kan zo veel met mn vriendinnen weggaan als ik wil, als ik een week mn benen niet geschoren heb klaagt er niemand (tenzij ik minirok aandoe ofcourse). ik hoef ook geen geld uit te geven aan van die flutcadeautjes en met dat geld kan ik dan mezelf ook eens goed in de watten leggen. verder heb ik lekker veel tijd voor mezelf om de dingen te doen die ik wil!
- Wat vind je rot aan single zijn?: dat iedereen altijd aan me vraagt “hoe zit het in de liefde? nog geen nieuw vriendje? ach meisje dat komt nog wel!”, dat mensen het jammer voor je vinden dat je single bent, … en soms mis ik gewoon het verliefd zijn
- Wanneer/voor wie geef je het single zijn direct op?: Johny Depp. en als hij het niet is voor mn prins op het witte paard die ik nog in de verste verte niet gespot heb tot nu toe