Het grote '' Sims freeplay'' topic.

Hee iedereen,

Aangezien hier volgens mij nog geen topic over was dacht ik : Laat ik er maar eens 1 beginnen.
Sims freeplay is een spel voor android & apple.

We kunnen elkaar tips cheats enzovoort geven over hoe we verder moeten komen.

Barst los met tips & vragen… :grinning_face_with_smiling_eyes:

xx

Hoe moet ik spoken vangen bij mijn buren?

Hoe. Krijg. Ik. Geld. Zonder. Te. Werken.

spoken ben ik zelf nog niet (;

volgens mij moet je wel persee werken.
En anders heb je de dagelijkse beloningen altijd nog…

Heb het een tijdje geleden gespeeld was toen heel ver nu rven kijken of ik verder kan spelen

Ik vind ht zo irritant dat als je het een paar dagen niet speelt hun behoeften weer laag zijn…

Hoe kan je twee sims laten trouwen? Ik heb een aanzoek gedaan wat geaccepteerd is, ennu?

Ik had eerst sims op mijn mobiel ik vond het een vreselijk spel alles was zo duur haha(of je moet van die speciale dingetjes hebben ofzo) ik vind de normale sims dus ook echt veel leuker

heel vaak romantisch doen en dan staatver op een gegeven moment trouwen bij geloof ik.

Ik wil graag een tweede verdieping maar dat is zoooo duur, 1000000. Hoe zou ik dat bij elkaar moeten krijgen?

Ik denk heel veel groenten verbouwen…

volgensmij helpt het als je gaat auto rijden,… Zegt m’n zusje

Ik heb zelf heel lang sims freeplay gespeeld… Dus hier het antwoord op jullie vraag:

Q: “Hoe moet je spoken vangen”

A: "Spoken vangen is beschikbaar geworden bij de Halloween update. Spoken kun je in je huis krijgen door verschillende spookmeubels te kopen.
Deze meubels kan je herkennen door een klein spookje dat er bij staat en hun wat ouderwetse look.
Als je de meubels in je huis neer zet gaat het licht knipperen en gaan hoor je enge geluidjes.
Als je op de spookmeubels klikt dan komt er de optie: ‘Op spoken jagen’ en je sim gaat ongeveer 6 minuten lang rond het huis lopen om een spook te vangen.
Als de 6 minuten voorbij zijn en je sim een spook gevonden heeft gaat hij door het huis heen vliegen.
Je moet dan zo snel mogelijk 3 keer op het spook klikken om hem te vangen!
Daarna word je spook aan de collectie toegevoegd!

Q: “hoe vang je spoken bij de buren?”
A: Plaats bij een andere sim spook meubels in zijn/haar huis en ga dan met een van je sims er naar toe om daar een spook te vangen!

Ik ben getrouwd op simsfreeplay en nu moet ik een baby maken maar het spel zegt dat ik getrouwd moet zijn voor een baby. MAAR IK BEN GETROUWD :bored:
Kan iemand me helpen please?

Ik heb het net vandaag gedownload :slightly_smiling_face:

Heb je alleen een aanzoek gedaan of staat er daadwerkelijk als relatie tussen de twee ‘getrouwd’?

Ik heb echt een hele domme cheat haha :flushed: Als je je mobiel/iphone enz schudt, gaat je sim kotsen. Je bereikt er niks mee, hahaha :upside_down_face:

@ritualss: het spel zei dat we getrouwd waren maar de relatiestatus veranderde niet…

Hoihoi, nieuw op t forum…
Weet iemand misschien wat of hoe je aan de modestudio komt? Ik moet laarzen maken…