Het Grote Schrijfcontest! - VOL

Hoi allemaal!
Aangezien bijna alle schrijfcontests al begonnen zijn en ze allemaal oneindig zijn, begin ik is een nieuwe! Ik zal het even uitleggen… Er zijn 7 opdrachten. Iedereen krijgt punten, en degene met de laagste punten moet helaas afvallen. Bij elke opdracht staat wat je moet gaan schrijven, of een thema of iets anders en er is een deadline waar voor je je verhaal moet inleveren. Ben je te laat? Dan krijg je helaas geen punten maar je mag de volgende ronde wel mee doen. Ben je dan weer te laat? Helaas, dan lig je uit de race.

Deelnemeres:

• xlishartje 4,5
  • Heather Bratton 5,5
  • Linseyx 0
    - Tiikeri
    - Justmex 3,5
  • Laurien :slightly_smiling_face: 5
    - Demi 3

Opdracht 1
Het onderstaande stuk tekst is het begin van je verhaal. Je mag zelf bedenken hoe het afloopt, of er nog personen bijkomen en hoe lang je verhaal wordt.
‘Waarom moest ik nou mee naar dit feest? Nina had beloofd bij me te blijven, maar die heeft alweer interesse in andere dingen. Ik kijk naar Nina die zich probeert uit te sloven op de dansvloer. Een discotheek is gewoon niet echt mijn ding. Ik loop naar de bar en ik plof op een barkruk. ‘Hey’ zegt een zachte stem.’
Deadline: 19 Mei

Opdracht 2
Jullie mogen het volgende verhaal zelf verzinnen & schrijven. Alleen in je verhaal moeten de volgende woorden zitten, je mag zelf weten hoe je ze gebruikt (je mag ze ook meerdere keren gebruiken):

• Wolken
  • Licht
  • Pistool
  • Ruzie
  • Jaloezie
  • Schrift
    Deadline: 27 Mei

Ik wil graag mee doen! :slightly_smiling_face:

Je kan ook nog gewoon in de oneindige contests. En bovendien bestaat er al zo’n schrijfbattle.

Oh, dat wist ik niet! Maar ik zal dit proberen anders dan andere te maken :slightly_smiling_face:

oke gezellig!

IK WIL MEE DOEN!

PS: Maar vijf opdrachten?

leuk! ik kan er wel wat meer van maken? :grinning:

Ja, ik zou er eindeloos van maken. Kun je stoppen wanneer je wilt, en dan blijft er tenminste iets actief. Oja, niet te lange deadlines want dan loopt het forum dood.

-zucht- er zijn nog genoeg andere (eindeloze)schrijfcontest. Misschien moet girlscene hier ook maar een limiet voor maken net als de RPG’s

Klinkt leuk! Count me in:)

er zijn al heel veel eindeloze, dus dat ga ik denk ik niet doen, maar bedankt voor de tip! hoe lang zou je de deadline willen?

Ehm, een tot twee weken? Dan blijft het in een lekker tempo.

goed idee! ik zal het onthouden.

Oké, fijn.

Nog 4 meiden! Upp :upside_down_face:

Ja het is wel fijn als het niet te lang duurt.

Anders zet vast een opdracht neer, zodat wij vooruit kunnen.

Ik doe ook mee!
Vind 't juist wel leuk dat 't niet eindeloos is, kun je ook echt winnen zeg maar.

gezellig! & ja, al die oneindige contests, ik vind het juist leuk als je kan winnen :slightly_smiling_face:

zal ik doen!

Opdracht 1 staat erop, er kunnen nog 4 meiden mee doen!