Het grote Rc de voorweg topic

Heyy

Ik rijd bij rc de voorweg en ben erg benieuwd naar jullie ervaringen, lievelingspaarden en minder leuke paarden<3 Mijn lievelings is Vagebond en anders Pippie. Romeo vind ik ook wel leuk Ik vind oase niet leuk en Valliant ook niet echt

Ik ben altijd benieuwd naar die manege geweest. Staan er alleen pony’s of ook paarden? En doe je er aan springen en buitenritten?

Heyy, ze hebben er ponys en paarden, Eigenwijze ponys maar ook een aantal brave, En paarden zijn ook eigenwijs maar sommige zijn wel braaf (ookal heeft elk paard natuurlijk wel iets) Er is op vrijdagavond springles maar die zit op dit moment geloof ik vol, J ekan ook 1x in de maand springles hebben maar dat is geloof ik ook vol maar dat weet ik niet, Op warme dagen ga je soms een buitenrit in het westerpark maken ipv gewoon dressuur en soms ga je in de les balkjes draven en springen met kleine blokjes (± 20 cm) Af en toe kun je je ook opgeven voor een buitenrit naar het balijbos (rit van 2/2,5 uur) De manege heeft een binnen en buiten bak dus je rijdt ook wel eens in de buitenbak en voor eigen paarden is er een groot weiland waar iig de manege ponys en paarden 2 weken opgaan, er is elk jaar 1 pinykamp op de manege en tegenwoordig ook 1 die met paarden en ponys van de manege naar een andere locatie gaan. we hebben een kleine en grote bak, voor eigen paarden paddock (op zondag gaan daar de manegepaarden en ponys in) weiland spring materiaal longeerkraal en stapmolen. Er zijn ook f proefjes op onze manege (dit is misschien meer informatie dan waar je om gevraagd had maar oke :grinning:)