het grote; 'Originele dingen doen met krul/slag haar?'

Ik heb van dat saaie half krullende haar, wat altijd zo saai los is, want ik weet écht niks te doen. En ik denk dat meer mensen hier last van hebben, (en ik zag net het topic voor stijl haar en toen bedacht ik dit dus.)
plaats hier alle leuke/originele dingen voor gekruld haar of haar met slag. & niet alleen leuke dingen, maar vertel ook je problemen met je krul/slag haar, zodat andere, ervaren meiden je tips kunnen geven. Dús plaats hier ook fijne shampoo’s en verzorging producten voor gekruld/slag haar. (het liefst met foto/plaatje.)

Jaaa daar heb ik ook last van!
Hulde aan dit topic!

ik heb dus hetzelfde, behalve dat ik heel veel kleine krulletjes heb. ik doe het soms… ja, hoe zeg je dat:P ik wil geen foto’s plaatsen:P
ik doe soms de bovenkant tot net boven mijn oren naar achter en achter vast zetten met speltjes, zodat er nog kleine krulletjes achter uit de speltjes komen. de rest gewoon los laten.
niet erg origineel, maar het is wat anders als gewoon los:P

Een franse paardenstaart :stuck_out_tongue:?

dat heb ik ook!

misschien een schuine staart? en dan het haar dat er net niet inpast vast maken met speldjes

Zo’n plukje van de zijkant van je hoofd naar achteren met een speldje vast zetten? dat zie je nu best veel.

Er is toch gewoon een Haar topic?

alleen mijn haar pluist heel raar… omg.

hehe, geen idee hoe het heet:P ik doe het gewoonxd

je kunt ook gewoon, afwisselen van rechte scheiding, naar schuine scheiding.

• Schuine staart met plukje los.
  • Vlechtje maken met een zijscheiding en naar achteren doen met een speldje.
  • Franse vlecht maken aan de voorkant.
  • Steilen met een stijltang.
  • Aan een kant een vlecht, andere kant los.
  • Haar aan de voorkant in het midden naar achter met een speldje.
    etc.

daNKJE.

Dit is die franse vlecht aan de voorkant, doe dat bij mezelf ook wel eens. Ik vind dat best wel vet :slightly_smiling_face:

http://www.thestylespy.com/wp-content/uploads/laurenconradbraid.jpeg

Je zult hem vast wel kennen van Lauren Conrad.

hoe maak je die?

en wat is een ‘frotje’?

ik doe weleens een losse slordige vlecht:

http://i40.tinypic.com/iner9f.jpg

hier is mijn haar nog wel een beetje nat van het wassen. maar als ik het los doe gaat mijn haar vaak erg pluizen en bol staan, met zo’n vlecht blijft het meestal gewoon goed.

Het is makkelijker als je op youtube kijkt.
Moet je intypen: Lauren conrad braid (of iets in die richting), dat is makkelijker dan dat ik het hier uit ga leggen.
De eerste keer lukte niet echt bij mij maar daarna wel. :slightly_smiling_face:

wauw, jij hebt echt zooo mooi haar!
heel mooi bruin. (ik houd niet zo van mijnveelste blonde haar.)

Als je een schuinde scheiding hebt kun je ook van de kant waar je het minste haar hebt de voorste pluk pakken en dan naar achter doen en vast spelden! En dan dat stuk een beetje ‘oppoffen’, anders zit dat zo strak naar achter en is de rest gewoon normaal haha.

dankjewel! vroeger was mijn haar ook heel blond, maar ik word steeds donkerder!