Het grote opbiecht topic

Okee, we biechten allemaal iets op, dat is goed voor ons want dan weten we dat we niet de enige zijn die wel eens rare dingen doen! Iedereen heeft zijn eigen rare gewoontes toch! Dingen die je niet zomaar zou vertellen… :stuck_out_tongue:

Nou om maar te beginnen, ik heb wel eens mijn hele telefoonboek (van mijn mobiel) afgebeld, (toen “nummer meezenden” uit stond) om te kijken of de contacten nog wel klopten, dat is echt grappig, hoor je die mensen zo: “hallo, is daar iemand :stuck_out_tongue:

Vroeger poetste mijn moeder altijd met lik de chocopasta van mijn wang.

Soms als ik op de fiets zit, til ik een been op om een windje te laten :flushed:

Ik bekijk de hyves van een jongen die ik leuk vind echt super vaak, wel 2 keer per dag ofzo :stuck_out_tongue:

ik heb een keer een t-shirt van een jongen die ik leuk viond aangedaan toen hij bij mijn broer sliep en ze weg waren xD

upske

ik haat al mijn vriendinnnen omdat ze denken dat ze iets zijn!:slight_smile:

Ik ben dinsdag drumles vergeten en durf niet op te bellen om sorry te zeggen. xd

ik mag niet veel schoenen van me ouders hebben omdat ik al zoveel heb, en soms ga ik dan stiekum kopen en onder in mijn tas stoppen.

Ik ga soms savonds mezelf wel is heel overdreven opmaken!!

ik heb meer dan 100 nagellakjes :flushed:

Het liefst loop ik de hele dag in mijn bikini (zit zo vrij en lekker en je word tenminste bruin)

als ik in de stad ben kijk ik alle mensen na, en keur ze helemaal van onder tot boven.

Ik erger mij aan een vriendin van mij haar kledingstyl!
(doorzichtige leggings en dan een veel te kort tuniekje/ hoogwater broek/ te kort truitje/vreemde schoenen)
nja ik kan nog wel een uurtje doorgaan met opbiegten hahaha
xxx

Is het gebruik van de zoekfunctie nou zo moeilijk? -.-
Ik had er paar maanden geleden ook al 1 gemaakt.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-grote-opbiecht-topic-zonder-039omg039-reacties.-110989.0.html