Het grote opbiecht topic zonder OMG reacties -- Lees de beginpost!!

-

Ik heb m’n vader een kinderslot op de achterdeur laten zetten voor als we een keer met z’n vieren weggaan en ik dus achterin zit. Want wanneer we bijv. op de snelweg rijden, ga ik er soms over na denken wat er zou gebeuren als ik de deur open zou doen en er uit zou springen, en dan ben ik bang dat ik dat onbewust ga doen en m’n hand niet kan bedwingen.

Ik weet niet waarom maar ik schaam me er echt ontzettend voor en m’n broer weet van niks, die denkt dat de deur kapot is :cold_sweat:

edit: als ik voorin zit, waar geen kinderslot op kan ga ik altijd op mn handen zitten

Ik heb nu mijn rijbewijs gehaald, maar het idee dat ik dan helemaal alleen mag rijden vind ik toch een beetje eng.

Ik haat mijn concentratievermogen en op deze manier ga ik het echt niet halen en iedereen teleurstellen…

Je mag dus ook niet vragen stellen om iemands opbiecht?

Niet in het topic, via note. Als je verder vragen hebt over dit topic kun je een mod noten

Ik heb zo’n hekel aan mijn werkomgeving. Op zich is het werk zelf nog wel te doen (afwassen in de opslagschuur van een marktbedrijf) maar mijn collega’s en ik stroken totaal niet. Als zij met zijn allen dubbel liggen denk ik waar is de grap terwijl als ik ergens om kan lachen ze me aankijken met een WTF blik, ze zijn oprecht verbaasd als ik vertel dat mijn hobby’s schrijven en wandelen zijn en zo kan ik nog wel een stuk of twintig dingen verzinnen.
Het is dat ik aardig goed verdien voor iemand van mijn leeftijd daar, maar anders was ik na een week al gestopt.

Ik blijf dingen maar uitstellen.

Ik denk dat ik gevoelens begin te krijgen voor een boy van tinder die ik pas 1x heb gezien.

Ik erger me enorm aan mensen die niet zelf kunnen nadenken.

Ik ben bang voor de (mijn eigen) toekomst.

ik zit in een lange afstandsrelatie, en mijn beste vriendin en een oud klasgenoot ook. Nu hebben precies mijn beste vriendin en klasgenoot aangekondigd dat ze de afstand sluiten (beide verhuizen naar de plek waar hun lief woont om te studeren, ) en ik zit hier nogsteeds met het vooruitzicht dat ik nog 3 jaar mijn studie af moet maken voordat ik daar heen kan. en dan nog het feit dat ik langer met mn vriend heb dan die 2
ik zou blij moeten zijn voor ze maar ik ben dat dus totaal niet, omdat ik het zo oneerlijk vind.
ik kan zo egocentrisch zijn soms.

.

Vanochtend had ik mij eigen flink verslapen :laughing: