Het grote ongesteldheids topic!

en datheb ik ook, en ik voel me ook ziek.
Echt zo’n net niet naar school, net wel. Nja dan ga ik maar, maar ik voel me dan wel echt kut.

ik ben echt altijd heel erg chagarijnig als ik ongesteld ben, serieus je wilt dan niet bij me in de buurt zijn haha. ;p

Jaa ik had toen ook, toen was ik in de 1e week al naar huis gegaan. En als ik dan thuis ff rustig ga liggen gaat het weg. Dat kan op school niet.

pff ik ga overal om janken als ik ongesteld ben, echt vreselijk :’)

Voor de mensen die heel zwaar ongesteld zijn, er kan meer aan de hand zijn. www.endometriosestichting.nl

ik ben al 5 weken niet ongesteld :’)

hoezo niet, ik ben aan de pil, doe niet aan seks en had niet eens last van mijn menstruatie dus bij mij is het nog nuttelozer…
dus als ik jou was zou ik aan de pil gaan, die is er in principe om je menstruatie te plannen en de pijn te verminderen neit alleen als anticonceptie hoor. er zijn meerdere redenen om hem te nemen.

Als ik jullie was zou ik ipv paracetemol aleve feminax gebruiken…van echte pijnstillers kan je namelijk chronische hoofdpijn gebruiken als je 't te vaak slikt en dan raak je dus in een vicieuze cirkel (hoofdpijn → slikken tegen de hoofdpijn → hoofdpijn enz) en feminax helpt onwijs bij mij.

ik heb ook feminax, het helpt wel, maar ik heb nog steeds erge buikpijn, dus zo goed werkt het nou ook weer niet.

Feminax werkt bij mij wel altijd heel goed. :slightly_smiling_face:

We moeten allemaal niet zo mekkeren. Het is een teken dat je lichaam gezond werkt en dat je hoogstwaarschijnlijk kindjes kan krijgen. Wat heb je liever, nooit meer laast van maandelijkse buikpijn maar geen kinderen kunnen krijgen?
Bovendien is het toch een lekker gevoel als je met je vriendje hebt gevreeën (al doe je het veilig), om te zien dat er niks mis is gegaan met de anticonceptie en je gewoon ongesteld bent geworden?

Trouwens, voor de mensen die heel erg last hebben van buikpijn tijdens hun menstruatie: als je je eerste kind krijgt zul je geen last meer hebben van menstruatiebuikpijn, schijnt. Is dat een geruststelling voor later? :’)

Ik had vroeger nooiy last van me ongesteldheid!!
Toen ben ik een keer zwanger geraakt en heb ik een miskraam gehad…
Sinds toen is de ongesteldheidsweek een ramp voor mij!!
Alles doet me zeer! al mijn spieren en mijn buik:( Ook loop ik gewoon leeg!!
Ik ben hiervoor naar de dokter geweest omdat ik echt het liefst de hele week op de bank lig en zoveel pijn heb in alles…
De dokter kan hier niet zo heel veel aan doen!!
Hij zij wel dat als je zwanger raakt het in 1 keer om kan slaan (zoals bij mij dus)
Dus zou je later zwanger worden is er hoop dat je in 1 keer van je pijnen af bent hihi…
Iemand nog tips voor de spierpijn enz.,

wat erg!!
Vooral van die zwangerschap…

Als ik ongesteld ben hebt ik altijd, of voor, of na mn periode echt Bruin bloed(of afscheiding) ik denk dat dat oudbloed is…
jullie?

Het klinkt erg raar, maar als je ongesteld bent veranderd je lichaam ook enzo, en ik ben nu 13 en ik heb nog helemaal geen vorm ofzo, ik ben gewoon een recht blok, dus het liefst wil ik eigenlijk wel ongesteld worden zodat ik een beetje vormen krijg…

Dat is inderdaad oud bloed, heb ik ook vaak!

Daar zit natuurlijk ook wat in!

na 3 maanden heb ik een stopweek, dude, dit heb ik zeker niet gemist :’)

Nergens last van :3

ik heb nooit ergens last
maar het is wel gwn k*t met gym enzo
het liefst zou ik wel de hele dag stil op een stoel willen zitten :stuck_out_tongue: