Het grote ongesteldheids topic!

Heei meiden,

Ik weet dat ik de zoekfunctie moet gebruiken!!!
Maar hier gewoon even een nieuwe;

Hier kun je al je vragen, geklaag etc. over ongesteldheid kwijt.

xxx

waarom een nieuwe als er al eentje is dan (:
datisertoch?

Ik weet niet of dr één is, maybe wel.
Maar dan moet je eerst al die pagina´s doorspitten om te kijken of je vraag al beantwoord is, anders gaat iedereen zijken.

xx

Ik ben altijd ziek als ik ongesteld ben. En de ene dag boos, andere verdrietig. Echt kut :frowning_face:

er is er volgens mij al een.

Ik heb echt super buik- en rugpijn als ik ongesteld ben. En dan heb ik ook erg last van stemmingswisselingen :frowning_face:.

maar wordt dat dan niet met die topic hetzelfde :slightly_smiling_face:.
@ sophie ziieek? das kut, ik heb altijd buikpijn, echt irritant…
maar is het waar dat je niet iets warms er op moet leggen of onder warme douche ofzo, want dan word je het alleen maar meer zegt mn moeder…

IK BEN ONGESTELDD, EN IK GA DE HELE DAG AL DOOOOOOOOOOOOOOOOOOD

Ik had vroeger ook echt enorm veel last van mn mensturatie …
Gelukkig mocht ik aan de pil van mn moeder wat echt zooooveel scheelt!
Ik kan echt niet meer zonder xD.
Pff, ik kon wel janken van de pijn als ik ongesteld was zonder de pil te gebruiken…
Dus voor meiden die ook zoveel last hebben van hun menstruatie: de pil is echt een aanrader!

Ik leg er altijd een warme kruik op, en dat help wel erg goed. Alleen moet ik er dan om de 3 uur nieuw water in doen…

Nee juist niet, dan ontspannen je spieren, zoek maar op.
Wat ook schijnt te helpen is als je last hebt van je menstruatie is juist bewegen en die spieren in je onderbuik te gebruiken.

had ik ook 2 x mensen kinderen ! ik kon wel dood gaan, had zooooooo’n buikpijn, en ik wist niet hoe ik moest liggen, en ik kon niet lopen van de pijn. en dat eenhele dag door, damn !

Ja, dan voel ik me ziek. Maar ik ben het niet. Maar echt misselijk enzo. Maar ik kan de pil niet doorslikken, dan krijg ik doorbraakbloedingen en dat is echt vervelend. Dus ik weet niet wat ik moet doen…

dat heb ik dus áltijd mijn eerste dag…
maar ik wil niet echt aan de pil voor álleen mn menstruatie aangezien ik nog niet aan seks doe. en paracetamol helpt ook maar voor een half uur ofzo…

moet je dan geen zwaardere pil? niet dat ik er verstand van heb want slik zelf de pil niet, maar ik hoor altijd over lichtere en zwaardere pillen.

@ the_grinch, ik ging ook aan de pil voor mijn menstruatie ipv van seks, en het is echt veel fijner!
Ook omdat je zelf je menstruatie kan ‘plannen’ enzo, echt fijn!

ja dat is idd best handig…hmm misschien toch maar overwegen…

Ik ben dan echt niet te genieten.

Geen idee, ik ga ff deze maand afwachten en dan naar de dokter.

Heb ik ook inderdaad! Maar de laatste keer had ik dat feminax ofzo geprobeerd, en dat hielp wel :slightly_smiling_face: Dus misschien is dat ook een optie voor jou?