"Het grote ongesteldheid-blunder topic"

Vertel hier je grootste blunder die met die ene periode van de maand te maken heeft.

Ik gelukkig ook nog nooit en laten we hopen dat dat zo blijft :’)

niet ik maar een vriendin van mij, doorgelekt op de broek van der crush op een feestje.

^ OMG. Dat gebeurt alleen in mijn ergste nachtmerries.
Gelukkig zelf nog niet iets meegemaakt. -duurt vast niet lang meer-

ooh dat lijkt me zoooo vervelend !
Ik had wel een van de 1e keren dat ik een tampon wilde gebruiken dat ik dat laatste plasticje was vergeten.
Heel dom natuurlijk.

Een keer doorgelekt op school (in de 2e klas). Gelukkig had ik in die tijd een ‘lange’ jas (die tot over je kont valt) en 2 superlieve vriendinnen die, terwijl ik zat te janken op de wc, die jas zo snel mogelijk zijn gaan halen en me daarna de school hebben uitgeloodst. :’)

O wacht, ik heb nog een verhaal.
Ook in de bioscoop tijdens de film van The Simpsons doorgelekt : ( en toen was ik natuurlijk net bij mijn toenmalige vriend en moest ik aan die moeder vertellen wat er was gebeurd en vragen of ik mijn broek en zo mocht wassen. Gelukkig reageerde ze gewoon superlief en vond het geen punt. Maar je schaamt je sowieso HARD.

woooow groot hier hier ier ier

sorry, ik ben leveloos en melig

Ik zat in de les zedenleer, ik moest juist een spreekbeurt doen en het was doorgelekt. Gelukkig heeft niemand het gemerkt omdat ik een zwarte broek aanhad.

aah ik ben ook een keer keihard doorgelekt toen mijn vriendje en ik samen in bed lagen, ik had alleen ondergoed aan en hij zei zelfs nog van: wat heb je een mooie hipster aan, we keken allebei en… pijnlijke stilte, ik kon wel door de grond zakken! auch!

@hierboven ^
ahh, dat lijkt zo erg he !

Nog nooit echte blunders gehad;)
Wel dat ik nieuwe tampons of maandverband vergeten was maar dat lossen vriendinnen altijd op:P

niet echt super erg maar bij t zwembad t touwtje er uit -.- nu maar hopen dat niemand t gezien had

Ik ben een keer heel erg doorgelekt op mijn vriend zijn matras, super genant! Gelukkig reageerde hij heel lief en zei hij tegen zijn moeder dat het door zijn kapotte knie kwam :grinning:

Ik ging naar een nieuwe school en de eerste dag dat ik er was, was ik doorgelekt in de klas. Ik kende daar echt niemand, ik schaamde me kapot.

En ik kreeg mijn regels voor de eerste keer in een jongensschool (we bezochten die school met de klas) en ik had mij daar niet op voorzien natuurlijk. Vind daar maar eens maandverband. :F

De eerste zomer dat ik het met mn huidige vriend had…
Was ik savonds ongesteld geworden, en ik had niks bij me.
Toen ben ik uit wanhoop aan zn mam gaan vragen of ze iets voor me had.
Schaamde me kapot, maar ze was zo lief! Was wel een opluchting xD

Ben ook wel eens doorgelekt, maar niet zo erg dat je t zag ( zwartebroekkk ^^)

nog nooit echt iets ergs of schaamtelijks meegemaakt. ik ben 1x doorgelekt en dat was toen ik bij mijn vriend bleef slapen. de volgende ochtend leek het wel of hij me geslacht had haha. de bloedvlekken en vegen lagen overal (zelfs op zijn been xD) vraag me niet hoe ik geslapen heb want voor mijn idee lag ik heel de nacht rustig op “mijn plekje” :stuck_out_tongue:
zijn moeder kon alleen maar kei hard lachen toen ze het zag en zijn lakens ging wassen.

Eens vergeten dat ik ze had en niks gebruikt :’) Gelukkig was ik nog niet echt doorgelekt, het was alleen in m’n onderbroek, en op school had ik die dan vol wc-papier gestoken :’)

Gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt en hoop ik ook niet dat ik het meemaak… Lijkt me zoo erg. Vooral die blunder die ik hier las van dat meisje op de crush zijn verjaardag. Te erg… dat gebeurt in je reinste nachtmerries waarbij je gillend wakker word… ik dan.

Haha. Nou ik was op scoutingkamp. met alleen maar jongens!! ( 9, wel allemaal 16+, dus dat scheelt =) En wat word ik: facking ongesteld. Dus ik moet dat aan de groep mededelen, omdat ze me altijd in het water kieperen. En ik had geen maandverband mee, dus moesten we dat ook nog eens gaan halen met de begeleiding :stuck_out_tongue:

Komt zo’n jongen aan:
Ja, had je dat niet beter kunnen plannen?