Het grote OMG wat ik nou toch mee maakte vandaag topic.

Vertel hier het aller raarste, gekste, leukste ding wat je hebt mee gemaakt vandaag.

we hadden een proefwerk natuurkunde
en een week ervoor hadden we een proefwerk scheikunde gemaakt, en ik ben daar echt slecht in…
en het was zulk mooi weer buiten, en natuurkunde lukte niet, en toen ging die leraar ook nog de toetsen van scheikunde uitdelen (we hebben dezelfde leraar voor natuur en scheikunde en biologie)
en toen had ik een 7.3
and i was like OMG en superblij (A)

Wejoh super goed.

Onze leraar moest huilen omdat wij met mondkapjes in de klas zaten, en met deo zaten te spuiten. Toen haalde hij de teamleider erbij, stakker ¬

Hahah wat een stakker.

Onze mentrix maakt ons altijd ‘zwart’.
En toen hadden we het over kapsels.
En toen zei ze ja ik ga morgen naar de kapster.
Toen zei een meisje uit onze klas, of u het nou borstelt, knipt of wat dan ook, het word nooit mooier, het blijft zo lelijk.

Ik zag vandaag in het park een man zichzelf rukken :open_mouth: Op de heenweg stond ie er al en toen ik terug ging stond ie er nog stééds!!! :face_vomiting:

ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewl.

oké vandaag was echt te eng, er stond zo een auto langs de weg, en ik moet door een bos fietsen, ik fiets daar dus met een vriendin. in een keer vliegt die deur van die auto open, zit zo’n man zichzelf daar te rukken :puke:. PRECIES toen wij langs kwamen deed die die deur open, wij kei snel doorfietsen, gaat hij ons achterna rijden. wij superbang, maar we hadden geluk want toen was 't bos afgesloten omdat ze aaan 't snoeien zijn dus kon die man niet doorrijden!

OMG! dit moet ik trouwens ook nog even vertellen, het is te grappig. nou kijk wij hadden les in zo’n lokaal {oke logish}, en daar had je zo’n raam. Daaronder stonden allemaal van die gassies buiten. Dus mijn vriendin gooit zo’n koekje door het raar heen, vast op iemand kop. Eve later komt die gast ons lokaal binnen {er was geen lerares, die was ziek} en zegt; Wie gooit er met dingen? Als je lef hebt zeg je het. Dus mijn vriendin zegt niet dat zij het was, want die gast was al helemaal geflipt. Hij rende naar de kast toe, pakte een spuitbus en wou die op ons mikken hahahaha. hij gooide vast door het open raam heen XD. Echt grappig, je had er gewoon bij moeten zijn hahahaha.

Hahahaha omg wat een verhalen allemaal!

Nou ik beleef dus echt nooit wat boeiends.
Alleen dat ik dus vandaag eruit werd gegooit op school omdat ik een koekje open maakte!
ik dacht noooh omygosh

Omg! Ik ben vandaag 2uur naar school geweest , toen ging ik bier halen bij de appie en met een vriendin op een plateau liggen naast het metalcafe gebouw xD Was bestwel lekker :3

Hij zei hoi! Dat had ik echt niet verwacht :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ging werken ( in een winkel haha ) en een klant komt langs,
beetje aardig bejaarde vrouw:
Om de seconde zat ze te scheten! En nee niet zachtjes: KIJHARD :open_mouth:
Haha en ze liep naar de tandpasta en mn collega stond daar net :stuck_out_tongue:
Dat gezicht: was onbetaalbaar!
Maar dat wijf scheten echt elke keer dat ze een stap zetten 3x ofzo :open_mouth:
Ik wou haar bijna een middel aanpraten tegen spastische darmen :stuck_out_tongue:

Nou, we zaten vandaag met zn 3en op 1 fiets en toen gingen we van een helling af maar we fietsten zo richting een boom… en echt zo een halve meter voor die boom stopten we gelukkig met rijden.

Op dat moment was het best wel eng xD

Haha :stuck_out_tongue: gelukkig dan maar xD

Het was wel gister gebeurt maargoed :stuck_out_tongue:.
Een leraar kwam binnen en die was kwaad op onze hele klas
omdat we dingen hadden gedaan wat niet mochten ofzo -.-’’
En dus opeens begint iedereen te lachen en werd die man dus steeds bozer
wat bleek nu : Hij had zn t-shirt verkeerd om; dus alle kaartjes aan de buiten kant
en de letters anders om, hij heeft de heledag nog voor lul gelopen in onze school xD

nou vandaag is nog maar net begonnen, maar gister wel wat dingen meegemaakt haha!

HIJ zegt altijd hoi Sanne, en dat heeft ie gister misschien wel 8x gezegt ofzo, :smiling_face_with_three_hearts: en toen in de pauze kwamen ze naar ons toegelopen, zegt een vriend Sanneeee, hij moet je wat vragen en toen zei hij zo heel lief ‘‘nee hoor’’.

En wat minder is; ik ben vandaag kei hard gevallen tijdens mijn training van wielrennen, ging dit weekend in de Ardennen fietsen wat dus nu niet meer door gaat. :no_good_woman:

Ik werd wakker (heel lang geslapen, kwam terug van een week uitwisseling Denemarken, eindelijk mn eigen bed) en ik deed mn ogen open en naast mij op de muur zat echt een MEGA SPIN. Ik wist niet dat ze zo groot waren in Nederland! Ik gillen en alles. Normaal ben ik nooit bang voor spinnen MAAR DEZEE! Straks was die over me heen gekropen 's nachts. IEHW.
Fijn wakker worden.

Wakker worden
Tv Kijken
Eten
Aankleden
Tanden poetsen
Konijn voeren
Vriendin bellen
Computeren

Leuk he?

Voor zover wat vandaag gebeurd is: Ik werd vanmorgen elke keer wakker omdat ze bij de buren bezig zijn in de tuin: de vijver is eruit en nu moet een gigantische lading zand in dat gat gestampt worden.

Gister kom ik terug van het uitgaan, loop ik naar me fiets, is 1 van me handvatten gestolen! Wie gaat er nou weer een handvat stelen?!
Nu ben ik vanochtend naar de fietsenmaker gefietst en die heeft er een nieuwe opgezet :stuck_out_tongue: