Het Grote Officiële Pesten-topic

Wil je hier je verhaal kwijt? of iets over pesten? Ik heb nu een officieel topic hierover gemaakt omdat ik het vervelend vind dat het allemaal kleine topic’jes zijn met eigenlijk allemaal verschillende problemen maar allemaal rond pesten. Dus gelieve hier je verhalen neer te zetten of je mening of whatever (:

[fgcolor=#D1250A]Speak out![/fgcolor]

wat zouden jullie in deze situatie doen?

Nou, er zit een meisje in mijn klas, en ze wordt niet echt geaccepteerd door de klas. Ik dacht aan het begin dat ze heel aardig was, dus ik werd naast haar gezet met de klassenindeling. Maar ze werd steeds onaardiger maar de mentor denkt dat ik haar super aardig vind en nu zit ik weer naast haar. Maar als dat het enige was had ik het niet erg gevonden maar het probleem is dat ik áltijd, ja echt altijd aardig tegen haar doe en vraag hoe proefwerken gingen maar ze is altijd zo ontzettend onaardig tegen mij. Dan vraag ik hoe een pw ging en wordt ze helemaal boos op mij als het slecht ging. Vandaag vroeg ik of het wel goed ging met haar en ze ging met haar boeken gooien en ze liep weg. Uit school liep ik met een vriendin 6 meter achter haar of zo, en ze viel, ze stond weer op maar viel nog een keer, dus ik loop naar haar toe en vroeg of het wel ging en zo, en pakte haar gevallen spullen op maar op een gegeven moment, zonder dat ze ook maar een woord had gezegd liep ze gewoon weg.
En ik snap het gewoon niet, eigenlijk doet niemand aardig tegen haar, en wordt ze best af en toe buitengesloten en dan doe ik aardig tegen haar en dan doet ze zo?

En ze heeft me laatst ook verteld dat ze een einde aan haar leven wilt maken en ik weet niet wat ik nou moet doen…

Laat maar xD.

Met je mentor bespreken?

^Ik heb een flutmentor die er niets van snapt…

Wow jij maakt veel topic’s aan steeds. En volgens mij bestaat dit al.

sorry hoor, en lees de tekst, ik probeer trouwens alleen maar mensen te helpen.

@ mucca iemand binnen school die het wel snapt?

Er zit een jongen in m’n klas en die zei dat ik mislukt was (qua uiterlijk). Ik was al heel onzeker, en dit kwam dus hard aan. Maar ik heb mezelf nooit echt lelijk gevonden, want meisjes zeggen altijd dat ik knap ben en dat ik echt een mooi gezicht heb enzo… Maar ik ga mezelf elke dag als ik in de spiegel kijk lelijker vinden… Terwijl ik mezelf nooit lelijk heb gevonden. Ik ben niet dik ofzo, heb geen lelijk figuur. En m’n hoofd is ook niet heel lelijk … Maar jongens vinden me nooit leuk. Niet dat ik nou zo graag wil dat alle jongens me leuk vinden. Maar je denkt wel zo van : ‘wat is er mis aan mij…’

xxxxxxxX

Naar iemand anders op school gaan? De meeste scholen hebben toch zo’n vertrouwenspersoon?
Of een leraar die wel zou luisteren.

Hé er is niets mis met jou! Je bent gewoon wat onzeker en nu moet je gewoon een beetje zelfvertrouwen creëren :slightly_smiling_face: http://www.youtube.com/watch?v=QJO3ROT-A4E <= feel good song :wink: