Het grote nagellak mengen-topic

Helaas heb ik geen 200 nagellakjes tot mijn beschikking, en duurt het nog wel even tot ik voor sinterklaas (<3) wat nieuwe, leuke kleurtjes kan krijgen… En ik heb op dit moment ook even geen geld.

Maar ik wil wel weer eens wat andere kleuren op mijn nagels, mengen lijkt me een goede optie! Ik denk dat ik niet de enige ben met het bovenstaande dilemma, dus weet jij nog leuke kleuren om te mengen?

Ikzelf heb laatst met goud en een turkoois-blauwachtige kleur een mintgroene kleur gemengd.

je kan ook bijvoorbeeld een donkere kleur mengen met een witte nagellak, en dan heb je een lichte nagellak (: verder weet ik niet echt iets over kleuren mengen haha.

Ik zou het niet gaan mengen krijg je alleen maar gesmeer van

Ik meng ook best vaak nagellak! Je kunt het beste gewoon wat uitbroberen, dan vindt je vanzelf kleurcombinaties die goed werken.

Hmm, ik vind dt geknoei wel meevallen eigenlijk, haha.
Ik doe het altijd op een stukje zilverpapier.

tsjaa, en wat voor kwastje dan : P
een eyeliner kwastje is wel heel klein.

oogschaduw kwastje

en een tip doe het met 2 lakjes van het zelfde merk en doe eerst een inienminiemie druppeltje nagellakremover op het zilverfolie

ik heb laatst rood met zwart gemengt voor bloedrood:)
het werkte prima, ik heb van allebei een druppel op de achter kant van een spiegel gedaan en dat gemengt met een coktailprikker.

Ik had een roze/rode lak die ik nooit gebruikte, heb er heel veel blauw in gedaan en geschud. Nu is het paars :grinning: