Het grote naai topic!

eventjes een vraagje : heeft er hier iemand een toyota naaimachine JETB224 of een toyota RSL18 : weet er iemand of deze naaimachines een metalen spoelhuis hebben? ik kan het op internet namelijk niet vinden…
alvast bedankt

Toen ik de naam van dit topic zag dacht ik aan de andere betekenis van naaien. (a)

Het is makkelijk engels vond ik zelf, je moet alleen ff die maten omrekenen naar cm

Wil nog een keer een leuke tas maken.

Leuk topic! Ik hoop ook op een sticky haha :grinning:
Ik ga snel weer is bezig met naaien. Ik ga denk ik de Burda easy van deze lente/zomer halen :grinning:

Ik ga er maar eens mee beginnen… wat kan een beginner goed maken wat leuk is voor de zomer?

Als ik jou was zou ik eens gaan kijken naar een Burda Easy halen! Die is voor beginners. Hele leuke dingetjes + wat makkelijker dan de gewone.

leukkk die tassen op de vorige pagina, vooral die 2de is cute!

jaaaa eindelijk een groot naai topic :grinning:
(haha omg wat klinkt dit fout)

Burda easy? die ken ik niet?

Ik doe mee.
Heb alleen weinig tijd om te naaien, maar dit is ook super om inspiratie op te doen!

jammer dat mn vader geen naaimachine heeft :frowning_face:

up

haha ik had een kubus/huisje gemaakt van fleece voor mijn fretjes,
maar die was uiteindelijk veeeel te klein, meer hamsterformaat dan voor 2 fretten,
maar had het toch maar in hun gooi gelegd.
ga ik net kijken liggen ze met zn tweeën in die kubus gepropt, die koppies zo eruit :'D
nou zijn ze er gelukkig toch nog blij mee.
kom dames meer posten :grinning:

trouwens bij kriudvat hebben ze nu naaimachines voor maar 50 euro en die zijn schijnbaar wel goed (ik werk er.)
laatst was er een vrouw die kwam helemaal enthousiast binnen zei ze dat ze heel blij was met de naaimachine en dan voor dat geld enzo, haha!

Moet maar ook weer eens ga naaien (":

wat voor machine is het?

ga een taille rokje maken!

ik ben pas begonnen met naaien, met hulp van mijn moeder
ik kan het al best goed, en ik doe het nog helemaal niet lang!
maar weet iemand hoe je plooien kan maken in je stof? ik had het wel op een site gevonden maar het stond er niet echt heel duidelijk
http://sewmamasew.com/blog2/?p=490
vooral die laatste, die vind ik het mooist maar legt ze bijna niet uit…

De ‘Danielle’ jurk van Burda. Even googlen. Die heb ik zonder al te veel ervaring gemaakt, en dat ging best goed. Het is ook nog eens een super schattige jurk :slightly_smiling_face: