het grote ' MINNETONKA' topic,

dit voorjaar zijn de indianenlaarsjes, genaamd 'minnetonka’s ’ in
er zijn verschillende soorten; grijs zwart bruin & hoog of laag!
hebben jullie die geweldige laarsjes ook al?
post ze hier met een leuke outfit , waarmee je je minnetonka’s combineert! ik ben benieuwd!
:grinning:

Nee ik vind het alleen mooi bij celebs.
Kan er niet tegen als ik een meisje zie die totaal niet met mode bezig is, teminste dat is dan niet aan dat meisje te zien, en dan draagt ze ook minnetonka’s.

Ik heb even geen foto waarmee ik ze combineer, maar ik heb de lage bruine. Ik vind het ook niet mooi bij meisjes die er verder totaal onverzorgd uitzien, en dan hiermee ‘hip’ proberen te zijn. Het is zegmaar erop of eronder. Ik weet wel een aantal leuke outfitjes ermee, dit is er eentje die ik zelf heb en leuk vind:
grijze vale (schrijf je dat zo?) skinny, bruine riem (niet TE breed/opvallend, houd je outfit simpel), grijs shirtje van only, bij de borst zit ie strak met knoopjes en daaronder valt ie losjes, onderaan zit een strakke band. Daaroverheen een beige/zandkleur cardigan vestje met v-hals, niet helemaal dichtgeknoopt. Daarbij een groot horloge + armband en leuke oorbellen. klaaar.
ik kan nog zo veel dingen bedenken :stuck_out_tongue:
x

Ik heb ze. Ik doe gewoon een skinny erin en een shirt erop met evt. een cardigan erover. Ik heb trouwens lage, cognac kleurige. Ik ben een beetje van de simpele outfits, vind het zelf altijd wel leuk staan met minnetonka’s.

ik draag ze meestal met een jurkje en legging of heel simpel met een spijkerbroek en dan met een cardigan. ik heb deze;
http://lib.store.yahoo.net/lib/goldmountainmining/suede-fringe-boot-full.jpg

ik heb de halflage, van de Zara, ik draag ze meestal met een zwarte broek en dan iets simpels erboven, wit shirtje, zwart vestje, bruine riem.
(:

UPJE (dit moet natuurlijk wel de ‘GROTE’ worden hea! :kissing:

Ik ga ze woensdag kopen (:

Waar kun je de nepperds kopen? (a)
Achja sorry, ik ben niet het type dat graag veel geld uit geeft aan dingen :stuck_out_tongue:

xx

ik wil ze ook
ga ze misschien bestellen

je kan bij axi schoenen neppe voor 30 euro kopen!

alleen korte

heb die ballerina’s!!!

Ik heb er hele lage van lopen super fijn :open_mouth:

Wil heeeeel graag deze:

http://images.google.com/url?source=imgres&ct=tbn&q=http://needsupply.com/media/catalog/product/cache/1/small_image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/1/6/1608366_minnetonka_backzipboot1.jpg&usg=AFQjCNEuYc38vjTsdGT7PkVRHm3FB_C_Ig

In het zwart! Wie weet waar ik die kan kopen?

Ik vind ze heel erg leuk, maar ik vind ze het geld niet waard. En de nepperds vind ik altijd weer minder.

wilde ze kopen maar het begon eigelijk al weer beter weer te worden en draag nu toch alleen maar slippers/ballerinas enzo maar vind ze wel echt geweeeeldig! <333

ik heb lage, zoals op het laatste plaatje maar dan met langere slietjes zeg maar,
verder zelfde model, iets lichter van kleur

Echt leer zijn ze, en heb er maar 15 euro voor betaald,
nja, misschien ook wel geen echt leer.

Ze zijn echt leuk, mag ik vragen waar jij ze gekocht hebt niien?

ik vind ze eigenlijk alleen mooi als er een hak aan zit, anders zijn het zo… indianenslofjes xd
maar int algemeen vind ik ze we iets hebben (: al vind ik die uggs wel mooier, als ze zo met bond zijn tenminste

ja ik weet het ik heb er veel op aan te merken xd

Ik vind ze leuk,
Weet iemand waar je ze met hak kan kopen?