Het Grote "Meidenavond" topic.

Heey, aangezien er echt al duizenden topics hier over zijn. En als je een een meidenavond wilt organiseren je geen zin hebt om duizenden topics hierover te lezen maak ik er een algemeen topic over.
Hier alvast een paar tips:
Bodypaint (echt funn!)
Make up ( dingetjes uitproberen enzo)
De haren doen
Leuke films kijken
Singstar (Haha, moet je doen!)

Nou ik zou zeggen posten maar!

Ik weet er nog een paar
Maskertjes
Spelletjes

´t is topics niet forums

foto’s maken doet het altijd goed, niet? (:

• Setjes maken uit de klas (echt melig, dan moet je gewoon twee rijen naast elkaar schrijven en de een schrijft op een willekeurige volgorde de jongens op en de ander de meiden, en dan heb je bijvoorbeeld bovenaan staan Yvonne en Jan, nou dan zijn dat een stel en dan moet je het een cijfer geven en eventueel nog bedenken hoe hun toekomst samen word; het gaat uit na een maand, ze gaan trouwen en krijgen kinderen en die heten…). Echt leuk om te doen, heel lachwekkend ook. Vooral leuk als je even niet meer weet wat te doen.
  • Zo’n dans spel op de Wii of X-box, ook geweldig. Just Dance voor de Wii is echt verslavend.
  • Toekomst voorspellen (een blad heb je hiervoor nodig en die verdeel je in zes vakjes, bovenaan zo’n vakje schrijf je een thema bijvoorbeeld ‘liefde’ en dan geef je vier mogelijke antwoorden. Eén moet gewoon goed zijn, zoals een vriend en de andere drie mogen rampzalig zijn. Bijvoorbeeld:
    Liefde
  1. Een erge docent
  2. Verliefd op de plaatselijke zwerver
  3. Vriend
  4. Oude hond van de overburen

En dan bijvoorbeeld nog werk, nou daar hadden een vriendin en ik de grootste lol om en kinderen, relatiestatus - dus getrouwd, stiekeme relatie bla bla bla - kinderen, hobby’s, salaris, vervoelsmiddel…)

• Maskers opdoen bij elkaar, gezichten scrubben

Sommige dingen lijken heel kinderachtig, zoals dat toekomst voorspellen, maar ze zijn echt hilarisch.

Ja goeie tips! Ik verander het forums nog wel even een topics, sorry!

-Elkaar (vloeibaar dat klinkt echt vies) eten voeren, zoals vla. Je moet dan ergens zitten en de twee die het doen moeten beide geblindoekt zijn.
-Elkaar opmaken, de opmaker heeft een blindoek om.

Bij de twee hierboven kan de rest ook zeggen van omhoog, opzij enz.

haha. geniaal allemaal.
uh. hep alleen niet echt leuke ideen :flushed:

chocolade fondue

blind opmaken is echt hilarisch maar dan zij sandraPUNT ook al,
daarnaa kan je natuurlijk ook geblindoek iets uit je kleding kast pakken dat de ander aan moet doen en dan een fotoshoot houden,
fotos bewerken, en later in een plakboek plakken,
want:
goodmemories are the best memories <3

^Dat ja :'D

Nog een idee (met inspi van denaamislaraa):
Je gaat elkaar dus blind make-uppen, je pakt geblindoekt iets uit de kledingkast (of iedereen neemt gekke kleding mee), je doet elkaars haren en dan gaan jullie binnen/buiten leuke foto’s maken.

Oja en het hoeft trouwens niet blind make-uppen maar als je naar buiten loopt en al die mensen staren je aan xD

Haha echt creatieve en leuke ideeen!

Zumba fitness voor de wii is echt heel melig! (:

Oeeh moet ik eens uitproberen dan die zumbaa

Volgens mij zijn er ook al duizenden ‘algemene’ of ‘officiele’ of ‘grote’ topics hiervan, maarja. :grinning_face_with_smiling_eyes:

& geen inspiratie :slightly_smiling_face:

• ‘Truth or Dare’
  • Chocolade Fondue
  • Filmavondje houden
  • Guitar Hero spelen.

Hih HSM deed ik ik ook altijd in groep 7!

de een verteld een verhaal en de ander moet vertel. word je egt melig van :stuck_out_tongue:

*koken
*bakken
*itemswap; kleding, schoenen, sieraden, makeup verzamelen en dan ruilen met elkaar

bij mijn meidenavonden kijken we kinderfilms en drinken we tot we helemaal dronken zijn.