Het grote & leuke gel/acryl/nailart topic!

hoihoii!!

Ik weet dat er al een nagellak topic is, maar ik vond het misschien wel handig om een topic te openen voor mensen die zelf gel/acryl nagels zetten (of willen leren) en die speciale dingen maken met nail art.

post hier je leukste foto’s en tips :grinning:

xxx

Zelf heb ik een LED lamp en een UV lamp, die UV gebruik ik om gelnagels te zetten en de LED om de nagels te lakken met gel.
Ook heb ik een tijdje met acryl gewerkt (op m’n eigen nagels) maar ik kan hier totaal niet mee overweg :confused:
M’n acryl is zo vloeibaar en valt gelijk van m’n nagel af. Iemand tips?
En weet er iemand toevallig of je primer voor gel ook met acryl kan gebruiken en andersom?

Hoii,
Ik heb laatst acryl laten zetten maar daarvoor heb ik ook al zon setje gekocht. ( niet echt dat ik het goed kan ofzo )
Misschien is het te vloeibaar omdat je het niet lang genoeg ik de powder houd. Je moet hem in het poeder doosje leggen en dan vormt zich een bolletje en als het goed is is het dan goed.
Leuk topic ! :grinning:

Liefs x

Leuk topic! Ik wil dat tzt ook leren! :slightly_smiling_face: Ik heb zelf acryl en gelnagels gehad en met acryl had ik een hele slechte ervaring. Mijn nagels waren totaal beschadigd en alles.

Leeuk, ik ga dit volgen :upside_down_face: ik ben zelf de laatste tijd weer helemaal into nagels doen. Ik ben nog echt een beginner dus kijk vooral filmpjes op youtube. Mijn nagels hebben allemaal hobbels en bobbels (vroeger vaak tussen de deur gehad, groeit niet weg), dus mijn nagels gewoon met nagellak lakken doe ik niet zo vaak. ): Ik laat mijn nagels nu even een tijdje met rust zodat ze weer een beetje kunnen groeien en opknappen van de nepnagels.