Het grote koppelacties-topic

Ben je wel eens gekoppeld?
Was het gelukt xD ?
Koppel je wel eens mensen?
En hoe koppel je?
Plaats het hier :grinning:

mijn verhaal xD :

Ik werd gekoppeld, was gelukt… Na 1 dag uit --
Ik werd weer gekoppeld, was gelukt…weer na een dag uit -
-
Ik word nu gekoppeld…En het gaat mischien lukken?? :flushed:

nee sorry.

Ik vind het wel grappig dat je nog steeds hoop hebt in het ‘koppelen", aangezien de voorgaande keren nou niet echt een succes was. :’)

Ik werd gekoppeld aan een jongen maar hij bleek een ass te zijn want achteraf sjansde hij met mijn vriendin :’)

auwtsj

ik werd gekoppeld aan een jongen, ik vond hem stiekem wel leuk maar volgens mij hij mij niet, hij werd zo zenuwachtig van die koppelactie dat hij zich helemaal klem zoop en toen uiteindelijk niet meer kon fietsen.
ik heb me nog nooit zo geschaamd dus ik laat me zeker nooit meer koppelen!

Ik heb veel mensen probeert te koppellen, ben er nu ook met een bezig xD Achteraf gezien… geen enkel relatie hield het staande!

Deed ik eerst heel veel, maar nadat geen enkele relatie het langer dan een week volhield, heb ik het maar opgegeven :’)

Ik word op dit moment een soort van gekoppeld, maar eigenlijk koppelen die jongen en ik vooral onszelf en maakt de ‘koppelaarster’ alleen maar dubbelzinnige opmerkingen…

Koppelactie’s zijn nooit de beste ( ':
Ik werd 1x gekoppelt, ik vond het vreselijk. Het was niet mijn type, en hij was super saai en vervelend. Daarin tegen hadden mijn (destijds vriend) ex, en ik mijn beste vriendin gekoppelt aan een jongen. Dat ging wel heel erg goed, het is nu haar ex, maar dat nooit meer.

Ik ben één keer gekoppeld maar ik vond het helemaal niks! Ik wil niet meer gekoppeld worden, ik doe het liever uit mezelf (:

haha :’)

idd

Ik heb ook wel eens gekoppeld.
Ze zijn nog steeds, na … 2 jaar ? samen ^^

Ik heb een bloedhekel aan zogenaamde ‘koppel-acties’.
Kom op, iedereen heeft toch een eigen figuurlijke en letterlijke ‘stem’?

Daar hoeft niemand mij bij te helpen.
Ik weet waar ik sta, wat ik waard ben, en wat ik qua toevoegingen aan mijn leven zoek, en ik kan daar prima een eigen jongen bij zoeken.
Daar heb ik geen hulp van anderen bij nodig, en dat zou ik dus ook absoluut niet kunnen waarderen.

ik ben niet zo van het koppelen. wel altijd leuk als het wel lukt!

Ik heb twee mensen ook een beetje geprobeerd te koppelen. ze waren allebei toch net iets te verlegen om een stap te zetten, maar ze zijn wel echt superverliefd, dat zie je gewoon. maar ik ben ermee gestopt omdat iemand er tegen was :astonished:
anyway, die jongen is nogsteeds superverliefd en dat meisje geloof ik wat minder.

ach ja koppelacties mislukken altijd…
op een enkele keer na

Ik heb een vriendin proberen te koppelen aan m’n neef. Ze hebben een paar keer afgesproken, maar het is niks geworden. Gelukkig maar achteraf, want toen wist ik nog niet hoe gemeen mn neef kan zijn.

Ik ben het met Spotless eens. :stuck_out_tongue:

Ik heb mijn beste vriendin gekoppeld, tot nu toe gaat het goed :stuck_out_tongue:
En zij wilde mij koppelen aan de jongen die ik leuk vind:
vriendin: ‘Hoi. Ik heb een hele leuke vriendin…’
crush: ‘Leuker dan die van mij?’
:frowning_face: