Het grote kleine meiden topic!

Hoi meiden,

Zelf ben ik ook maar een kleine meid en ik was benieuwd of er nog meer kleine meiden (kleiner dan 165 cm) op Girlscene zitten.

Het leek me leuk en handig om een topic te beginnen voor kleine meiden, om ervaring met kleding/schoenen kopen, aangezien dit voor kleine mensen soms nog al lastig kan zijn, te delen.

Hier kunnen we elkaar tips geven en helpen met het zoeken van kleding etc. :slightly_smiling_face:

Ik ben 164 (:

1.64 hier.

Ik meld me aan (: 18 & 1.54

1.57

http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/kleine-meiden-topic-256486.0.html

be happy, jullie zijn groot! 18 & 145 :frowning_face: hahaha

dit topic moet meer fashion en kledingadvies gerelateerd worden :slightly_smiling_face:

Uhu, maar het is wel een soortgelijk topic dus ja.

ik ben 1.62 groter word ik echt niet :cold_sweat:
ik heb schoenmaat 38/39

159 :upside_down_face:

Omg wauw een lotgenoot haha!

Hebben jullie ook moeite met schoenen kopen ?

Ik ben 1.60, maar heb geen problemen met kleding kopen door mijn lengte? :’)

Ik heb maatje 38. Helaas zijn broeken soms wel eens wat te lang en moet ik ze oprollen. Maar met schoenen heb ik totaal geen moeite zo blij met mijn maat 37, ik pas zelfs in 36 en 38. (:

Ja broeken idd oprollen of ik laat ze inkorten

1.62 meldt zich :’)
Baal vooral van mijn schoenmaat 35/36
keiveel schoenen beginnen pas bij 37.
Loop dan ook regelmatig op te grote schoenen rond, haha!

schoenmaat… 33… schoenen kopen is echt een onmogelijke opgave

ik ben 1.62, schoenmaat 36/37 en kledingmaat 34/36.
het enige wat me nogal in de weg zit zijn mn dikke bovenbenen maar dat heeft niks te maken met mn lengte :’).
het enige irritante is dat jurkjes/rokjes/broeken vaak te lang zijn. (oplossing: H&M heeft vaak dingen voor kleine mensen! ik vind dat de meeste dingen behoorlijk kort vallen! en anders asian fashion al is dat vaak net weer ietsjes té kort)

1.44 hier.