Klaag maar raak!
Kan ik doen… Maar kan ik ook laten.
Sowieso zijn mijn schoonouders gewoon oké. Ik heb weinig over ze te klagen =).
[i] Het zijn geen schoonouders meer… tis uit met mn vriend dus :’]
Maar iig. Zijn ouders zijn super gelovig ’ Komt omdat zn moeder uit het Oostblok komt… s[/s] Super erg.
Zijn moeder mocht me denk ik niet zo :’]. Ik vloek best wel makkelijk En bovendien kwamen mijn interesses niet echt in goede aarde bij hun. Ik hou van de Toppers, Paul de Leeuw, Prisonbreak en nog meer… Keurde ze allemaal af :'D.
[/i]
Ik heb niks te klagen over mijn schoonmoeder (zijn vader is al 6 jaar geleden overleden), ik kan heel goed met haar praten.
:'3
En die van m’n ex (z’n ouders) hielden nog wel van een paar glaasjes zeg maar, dus die lagen knockout op de bank. (Weinig mee gepraat dus xD)
Niks te klagen eigenlijk.
Alleen ze zijn heel christelijk en ze geven me het idee(misschien bedoelen ze het niet zo) dat ze andere religies en niet-gelovigen ‘minder waard’ vinden.
Maar als zij daar gelukkig mee zijn, vind ik het prima.
Het levert leuke discussies op, dus eigenlijk is het zelfs positief. :3
Ik heb ook niks te klagen. Zijn ouders zijn gescheiden, dus ze vormen zeg maar geen mening samen over mij, dat is opzich wel fijn. Maar ik vind ze allebei heel aardig. Ze zijn heel anders dan mijn ouders, maar daar heb ik helemaal geen problemen mee. Zij ook niet met mij volgens mij.
Ze zyn héél anders als ons. En die vader is een beetje gek, haha.
Geldt bij mij ook.
Zijn moeder is veel vrijer in dingen zegmaar. Maakt niet uit of je de hele kast leegvreet daar, en hier is het met regelmaat *voorbeeldje he.
Hoorde pas dat m’n overlede schoonvader, een strenge man was xD
Ik heb niet echt leuke. Het enige waar ze over kunnen praten is voetbal. Ze tonen ook nooits interesse in iets anders of in mij ofzo. Ik heb al 2 jaar met hem, maar zijn ouders weten niks over me en ik voel er ook gewoon niet thuis.
Mag het ook over schoonzussen?
ik heb ook niet echt hele leuke schoonouders.
ze vragen wel eens, wat heb jij gedaan dit weekend enzo, dan antwoord ik gewoon, maaroke ik heb totaal geen verstand van voetbal, en 4 van de 5 keer gaat het over voetbal thuis (ook met zyn vrienden) dus ik kan nooit meepraten daarover.
Hij had laatst zelfs ruzie met zn ouders omdat die vonden dat ik te stil was
bleg, wat kan haar t schelen dat ik stil ben, zo denk ik dan.
Ze zijn wel aardig, maar die vader vraagt de hele tijd of we al seks hebben gehad (we zijn 14 -.-’’), enz. Dus dat is een beetje irritant.
Zegt genoeg volgens my, hahahaha.
ben pools half ik kanme goed voorstellen dat je dat vervelent vindt, lijkt me ook maar vooral nog veel oudere mensen zijn erg gelovig, de ‘nieuwe generatie’ wat minder
geen schoonouders
Haha ja toch? Elke keer als ik daar kom hoop ik dat zijn zus niet thuis is…
Mijn stomme exschoonmoeder wilt het spelletje van mijn broertje niet opsturen wat daar nog ligt, en aangezien ik de grootste ruzie met mijn ex heb wilt hij hem zelf ook niet opsturen.
Ja ze wonen nogal ver :@
heb nu geen schoonouders, maar die van mijn ex waren heel aardig, kon er goed mee opschieten. Alleen kwam die vader uit Italië en praatte nog niet heel goed nederlands, dus kon hem soms niet verstaan :’) maarja als dat alles is.
Dat suckt.
Heb er momenteel geen, maar de ouders van mijn ex zijn echt geweldig. Ben daar, ondanks dat het uit is, nog steeds echt 100% vertrouwd.
Ik mag mijn schoonmoeder niet echt… Ze zegt zowat nooit iets tegen mij, en ze lacht ook nooit. En als ik binnenkom, dan zegt ze Hoi op zo’n manier van; en… hoe laat ga jij weer naar huis?
En het zusje van mijn vriend, heeft het er constant over dat zijn ex zo aardig was. =.=