Het grote 'is deze site betrouwbaar' topic

Super! Ik zag ook een paar leuke schoenen, dus ga ze nu ook bestellen. Bedankt:)

Betrouwbaar:
Zalando.nl (dat is best bekend)
bornprettystore.nl (ze verkopen daar nail art spullen + sieraden + kleding)

En ik heb pas iets besteld bij newdress.com, maar dat heb ik pas over 6-21 dagen binnen. Ik denk wel dat die site betrouwbaar is! Tip: soms hebben ze daar dingen voor $0,01 en betaal je dus alleen (rond de 2 euro) verzendkosten! En ze hebben echt super leuke schooltassen daar <3

Het duurt wel even voordat ze binnen zijn, en het zijn natuurlijke niet 100% echte haha, maar dat kan ook niet voor die prijs, maar ze lijken wel echt gelukkig!
En ze komen (bij mij tenminste) in andere kleuren binnen haha

Nyn.nl
weet iemand of deze site betrouwbaar is? Ik heb daar namelijk een Ipod gezien voor heel goedkoop maar ik ken de site verder niet dus ben een beetje wantrouwig.

ik ben nieuw hier en krijg dit bericht niet weg kan hem alleen veranderen maar wat ik wou zeggen staat hieronder :confused:

ik heb ze gister besteld wel dom dat ik dit pas achteraf lees maarja :grimacing:
lopen ze wel lekker dan?

is bootea betrouwbaar ?

Iemand ervaring met Sheinside? :grinning:

^ ik heb 1 keer van sheinside besteld, ging gewoon helemaal goed! Alleen de levertijd was wat lang geloof ik.

Heeft iemand ervaring met telsell.com? Na 5 werkdagen staat mijn bestelling nog steeds op niet verzonden, nu begin ik me zorgen te maken.

www.cjchoice.nl

Is deze site betrouwbaar? :slightly_smiling_face:

Lol zalando

en de site www.newdress.com ? als ie betrouwbaar is ga ik daar zeker bestellen :beer:

boozyshop.nl :face_with_raised_eyebrow:

Wie weet of deze site betrouwbaar is?

www.dreampolo.ru

Zou ik www.poloinuk.com kunnen vertrouwen en er iets op kunnen bestellen?

Is www.redplate.nl betrouwbaar??

Heeft iemand ervaring met www.def-shop.nl? Op internet staan gemixte reviews.

Vroeg ik me ook af!
Heb Adidas schoenen gezien voor 55 euro…

Weet iemand of www.romwe.com betrouwbaar is?
Ik heb veel negatieve reviews gelezen maar ook positieve, ik weet niet meer of ik nou moet bestellen of maar beter van niet.

Heeft iemand ervaring met de site roomsxxl.be ??

ik trek bijna elke website in twijfel als ik m’n mastercard moet gebruiken