Het Grote Inspiratie Topic

Bij deze een topic waarin je dingen kunt plaatsen waar jij inspiratie van krijgt voor een foto, denk aan; onderwerpen, liedjes, voorwerpen, films, teksten, andere foto’s etc.

havefun!

De sixties, peace, love en alles wat daarmee te maken heeft vind ik zelf een geweldige inspiratiebron, je kunt zowel de resultaten, de acties, de tekens, of de dingen waar er geen vrede en liefde is vastleggen.

Hmm ik fotografeer niet. Maar voor schrijven haal ik vooral inspiratie uit de geschiedenis, andere landen en fantasy

Een dag met mooi weer, en dan een wandeling. Dan zie ik onderweg allemaal dingen die ik graag vast wil leggen, gewoon, mooie bloemen, en dan met precies het licht op het goede plekje enzo… Daar word ik dan zo vrolijk van. =)

up

films!

Control, van anton corbijn

Maar ook andere fototgrafen

www.popsongs.deviantart.com
www.ineedchemicalx.deviantart.com
www.larafairie.deviantart.com

muziek.

Voor mijn fotografie haal ik vooral inspiratie uit muziek, vooral muziek van vroeger, en foto’s in tijdschriften zoals elle en van sites.
Verder haal ik eigenlijk mijn hele levensinspiratie uit de film Christiane F.
Niet dat ik aan de drugs ben ofzo hoor, ik weet dat het best wel vreemd is dat ik daar inspiratie uithaal. Maar je ziet ook heel veel dingen uit die tijd, zoals kleren en muziek enzo.
Hier zie je stukjes van Christiane F + mooi liedje
http://www.youtube.com/watch?v=N1_wJVhAIsA
xx

ik haal mijn inspiratie uit alles wat ik zie.
alle foto’s van deviantart, alle bomen en struiken die ik zie als ik met de honden wandel. alle gebouwen als ik winkel. alles geeft me energie, inspiratie en zin om te fotograferen. en de muziek die ik luister geeft me inspiratie voor gedichten en verhalen. ik kijk gewoon om me heen en luister en bekijk alles goed. daar word ik vrolijk van :grinning:

Ik kijk meestal op deviantart.com

up.

heeft iemand nog inspiratiefoto’s?

niet alleen voor onderwerpen,
maar ook voor de kleding, make-up. omgeving, compositie enzo?

Up up uuup! :blush:

Die film is prachtig en is indd voor mij ook een hele inspiratiebron geweest.

Inderdaad films en andere foto’s, gedachten, muziek, teksten, mensen…

weheartit.com is echt een superinspiratiebron
op flickr staan goede fotografen
en Lina Sheynius, Paolo Roversi, Helmut Newton, Ellen von Umwerth, Chadwick Tyler en Nadav Kander

Wat een leuk topic ^^
nou voor fotografie ( niet dat ik het al lang doe)
uit muziek, andere fotografen en eigenlijk alles om me heen :laughing:

handig ! Up !

Haha nog niet echt het ‘Grote topic’ maar toch wel erg handig!

up!

up

-uit tijdschriften zoals de fotoshoots uit cosmogirl
-tumblr
-serena verbon heeft een beautysite en ik vind haar foto’s altijd mooi
-uit girlscene artikelen :slightly_smiling_face:
-uit het weer, als het bijv. regent dan heb ik zin in dramatische foto’s maar als de zon schijnt dan blije foto’s.
-en met uitgaan denk ik aan partyfoto’s hihi (: met springende haren en coole gezichtsuitdrukkingen :slightly_smiling_face: